پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٨ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۶۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۰۲۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۶۰۵۱ مورد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه اعلام کرد:

کمک 700 میلیون ریالی کارکنان دانشگاه به پویش بهار همدلی
دوشنبه ٢٠ خرداد ١٣٩٨ ساعت ١:٣٢ ق.ظ   ( بازدید : 663 نفر )

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی مبلغ کمک‌های واریزی پزشکان، اساتید و اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه برای کمک به سیل زدگان در قالب پویش همدلی تا 18 خرداد ماه سال جاری را 700 میلیون ریال اعلام کرد.

به گزارش وب دا، دکتر فریمان ابراهیم زاده ضمن دعوت از همه دانشگاهیان دانشگاه‌ علوم پزشکی خراسان شمالی جهت پیوست به پویش بهار همدلی، اعلام کرد: خیرین می توانند مبلغ نقدی خود را به شماره حساب: ۶۸/۸۶۳۲۳۰۰۹ یا شماره کارت: ۶۱۰۴۳۳۷۴۹۰۲۰۳۶۶۶ و شماره شبا  ۶۲۰۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۸۶۳۲۳۰۰۹۶۸ بانک ملت واریز کنند.

دکتر ابراهیم زاده تصریح کرد: پس از سیل بسیاری از افراد خانه های خود را از دست داده اند که برای کمک به بازسازی حرکت مثبتی با عنوان پویش بهار همدلی از سوی دانشگاهیان سراسر کشور آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در حادثه سیل حدود 60 هزار واحد مسکونی در کشور تخریب شده و یا آسیب دیده است، تصریح کرد: وزارت بهداشت برای تمامی دانشگاه های کشور سهمی را به منظور ساخت خانه سیل زدگان در قالب پویش بهار همدلی تعیین کرده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: به تاکید وزارت متبوع و با همت دانشگاه های علوم پزشکی در قالب اجرای پویش «بهار همدلی» ؛ مدیران ،کارکنان، دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها به یاری هم وطنان سیل زده می آیند.

وی با اشاره به اینکه اعتبار مورد نیاز برای ساخت 22 واحد مسکونی ، 660 میلیون تومان تعیین شده است ابراز امیدواری کرد که با کمک همکاران دانشگاه تا بهمن ماه سال جاری این مبلغ جمع آوری شود.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.