پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۹۵۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۲۷۴۱ مورد

یكشنبه ٢٦ خرداد ١٣٩٨ ساعت ١:٢٦ ق.ظ   ( بازدید : 855 نفر )

سومین جلسه هماهنگی پروژه‌های قابل افتتاح دانشگاه علوم‌پزشکی در سفر قریب الوقوع رییس جمهور به خراسان‌شمالی برگزار شد.

به گزارش وب‌دا در این جلسه که با حضور سرپرست، مسئولین و کارشناسان دانشگاه، لیست پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح برای سفر بررسی و صورتجلسه جهت پیگیری هرچه زودتر به منظور اتمام طرح‌های قابل افتتاح نوشته شد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی در این جلسه با بیان اینکه پروژه‌های، دپارتمان قلب بجنورد، دانشکده دندانپزشکی، بیمارستان جاجرم، بخش nicu بیمارستان بنت الهدی، مرکز خدمات جامع سلامت باش محله فاروج و مرکز شهدای گرمه از طرح هایی است که در دست دست تکمیل است، گفت: در صورت تامین تجهیزات و تکمیل امتیازات تا زمان سفر این طرح ها قابل افتتاح می باشند.
دکتر سید احمد هاشمی ضمن تاکید بر هرچه سریع‌تر آماده شدن طرح‌های قابل افتتاح دانشگاه، بر استفاده از ظرفیت سفر ریاست جمهوری به عنوان یک فرصت در راستای توسعه خدمات‌رسانی به مردم تاکید کرد.
وی تصریح کرد: سفر دوم هئیت دولت به خراسان‌شمالی، فرصت مناسبی است تا ضمن آماده‌سازی پروژه‌های قابل افتتاح، نیاز استان در سایر موارد بخش بهداشت و درمان به سمع و نظر هیئت دولت برسد.
وی بر استفاده از فرصت سفر برای خدمت به مردم خراسان شمالی و پیگیری شبانه روزی برای تکمیل طرح های ناتمام تاکید کرد.

دکتر هاشمی با اشاره به اینکه با توجه به فرصت زمان باقیمانده ممکن است برخی از پروژه‌های دانشگاه تکمیل نشده و از لیست افتتاح خارج شوند، خاطرنشان کرد: با کار شبانه روزی و رایزنی با وزارت خانه، تمام تلاش خود را برای تکمیل و خرید تجهیزات مورد نیاز انجام خواهیم داد.

 


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.