پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۶۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۳۷۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۳۱۶۴ مورد


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بهینه سازی خدمات، کاهش هزینه‌های غیر ضروری و استفاده حداکثری از توان کارکنان به عنوان تفکری که خاستگاهش معاونت بهداشتی بوده، انتظار فعالیت از همه کارکنان دانشگاه است.

به گزارش وب‌دا، دکتر سید احمد هاشمی در آئین معارفه دکتر افشین دلشاد به عنوان سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه اظهار کرد: بیش از 20 سال فعالیتم در حوزه معاونت بهداشتی این زمینه را ایجاد کرده که تفکر بهداشتی در سیستم مدیریت دانشگاه اعمال شود تا در بحران به تکاپو نیفتیم.
وی با تاکید بر عملکرد سیستمی، خاطرنشان کرد: آغاز هر فعالیتی در حوزه های مختلف بر مبنای اسلوبی تعریف شود که تداوم داشته باشد.
دکتر هاشمی در ادامه سخنان خود سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه را فردی از بدنه بهداشت توصیف کرد و یادآور شد: دکتر دلشاد سالیان متمادی را در این حوزه خدمت کرده و در زمان معاونت اینجانب مشاوری صادق بوده است.
وی توانمندی، تحلیل گری، نقاد منصف، توان علمی بالا، صداقت، مدیریت جهادی و خستگی ناپذیری را از صفات بارز دکتر دلشاد عنوان کرد و از همکاران این معاونت خواست تا وی را در انجام مسئولیت جدید یاری رسانند.
سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه نیز در این آئین اظهار کرد: فعالیت خود را در طول 24 سال گذشته از حوزه مراکز بهداشت روستایی و شهری آغاز کرده ام.
دکتر افشین دلشاد فعالیت و همکاری با ریاست دانشگاه که خاستگاه وی نیز معاونت بهداشتی بوده است را فرصتی مناسب برای خدمت دانست و افزود: رئیس دانشگاه با مسائل معاونت بهداشتی آشنایی کامل دارد و این مهم در تسریع روند فعالیت و تلاش برای انجام خدمت بهتر بسیار حائز اهمیت است.
وی ادامه داد: در شرایط سخت و در فراز و نشیب ها معاونت بهداشتی موظف به ارائه خدمت است و نمی تواند سطح خدمات را کاهش دهد.  
وی اضافه کرد: حوزه بهداشت و درمان تعطیلاتی ندارد و در زمان آغاز ایام تعطیل، این حوزه رسالت و ماموریتش آغاز می شود.
سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه با اشاره به اینکه دامنه فعالیت در این معاونت بسیار گسترده است، تصریح کرد: خدمت در حوزه بهداشت از قبل از تولد آغاز شده و تا بعد از وفات ادامه دارد و تنوع خدمات در این حوزه بسیار وسیع است.
دکتر دلشاد از همکاران حوزه معاونت بهداشت خواست تا با انتقاد منصفانه و ارائه مشورت رهگشای فعالیت های بهداشتی برای مردم خراسان شمالی باشند.
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه نیز در این آئین گفت: دکتر هاشمی و دکتر دلشاد از نیروهایی هستند که فعالیت خود را در مراکز بهداشتی روستایی و شهری از سالیان دور آغاز کرده اند و با این سیستم عجین شده اند.
دکتر عباسی اضافه کرد: انتظار می رود با توجه به اشرافیت مسئولین دانشگاه به حوزه بهداشت، روند خدمت به مردم با سرعت بهتری پیش برود و در سال های آینده شاهد عملکرد خوب و درصد رضایتمندی بالای مردم از این حوزه باشیم.
در این آئین با اهدای حکم از سوی دکتر سید احمد هاشمی، دکتر افشین دلشاد به عنوان سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی منصوب شد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.