پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۶۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۷۵۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۴۵۴۳ مورد

چهارشنبه ٥ تیر ١٣٩٨ ساعت ٧:١٠ ق.ظ   ( بازدید : 849 نفر )

ماهانه ١٣ هزار بيمار به بيمارستان امام رضا (ع) بجنورد مراجعه مي كنند. به گزارش پايگاه خبري وبدا، سرپرست بيمارستان امام رضا(ع ) بجنورد با اعلام اين خبر گفت: ماهانه ٩ هزار بيمار به درمانگاه اورژانس و ٤ هزار نفر به كلينيك تخصصي اين بيمارستان مراجعه مي كنند.

علي نعمتي با بيان اين كه اين بيمارستان تنها مركز درماني در دسترس براي هم شهريان است و اقشار محروم و بي بضاعت بيشترين خدمات را از اين مركز دريافت مي كنند،اظهار كرد: تمامي افراد مي توانند از خدمات راديولوژي ، سونوگرافي ، آزمايشگاهي و ....اين بيمارستان با بهترين كيفيت و تعرفه دولتي بهره مند شوند.
وي با اشاره به آمار بالاي اعزام بيماران اين مركز درماني  به بيمارستان امام حسن (ع) اضافه كرد: با توجه به آن كه بيشتر بيماران قلبي و بدحال كه نياز به cpr دارند ، به اين مركز مراجعه مي كنند، تمام اقدامات لازم براي حفظ سلامت بيمار در همين مركز انجام و پس از اطمينان با دستور پزشك ، بيماران به بيمارستان امام حسن(ع) انتقال داده مي شوند.

وي از ضريب اشغال تخت ١٠٠ درصدي بخش اورژانس اين بيمارستان خبر داد و خاطرنشان كرد: بخش اورژانس اين بيمارستان از پزشكان مجرب، پرستاران آموزش ديده و تجهيزات و امكانات خوبي برخوردار است و توسط دانشگاه علوم پزشكي استان نظارت مي شود .


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.