پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
یكشنبه ٩ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۸۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۸۱۵۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۱۸۶۶۴ مورد


مدیر توسعه فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از بازدید اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه، از مراکز رشد دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، مهندس محمد امین یونسی اظهار کرد: به منظور فراهم کردن بستری برای توسعه و تبادل اطلاعات بین فناوران، معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه هماهنگی این بازدید را فراهم آورد .

وی خاطرنشان کرد: در این بازدید یک روزه، 20 نفر از اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه که طرح فناورانه مصوب و یا ایده منجر به محصول خود را در جشنواره ایده پردازی ارائه داده اند، از مراکز رشد دارویی و مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد بازدید کردند.

یونسی با بیان اینکه تیم اعزامی دانشگاه از محصولات فناورانه شرکت های دانش بنیان و هسته های فناور مستقر در مراکز رشد دانشگاه علوم پزشکی مشهد بازدید کردند، اضافه کرد: در نشستی تخصصی تبادل اطلاعات و انتقال تجربیات با ارائه تجربیات موفق دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد.

وی با اشاره به تاکید دکتر ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت بر محصول محور بودن تحقیقات و پژوهش های علمی اظهار امید کرد که در سال جاری مدیریت توسعه و فناوری سلامت دانشگاه بتواند با حمایت بیشتر از فناوران و صاحبان ایده در دانشگاه به سمت دانشگاه های کارآفرین و نسل سوم گام بردارد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.