پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۰۷۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۳۸۶۶ مورد


مدیر امور دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: پنج پروژه کلیدی با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد و 640 میلیون ریال، هزمان با سفر دولت دوازدهم به این استان، در حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اجرایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، دکتر مهدی قربانیان اظهار کرد: از سال 94 احداث و تجهیز سالن الغدیر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون ریال آغاز شد.

وی اضافه کرد: فاز یک خوابگاه 16 آذر برادران با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و 740 میلیون ریال سال 96 تکمیل شد.

وی با بیان اینکه زمین والیبال ساحلی خوابگاه 16 آذر از دیگر پروژه‌های کلیدی سفر دولت دوازدهم در حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی بوده است، خاطرنشان کرد: این طرح سال 97 با اعتباری بالغ بر 170 میلیون ریال اجرایی شد.

مدیر امور دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: خرید تجهیزات صنعتی سازی سلف سرویس مرکزی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال از سال 97 آغاز شد.

دکتر قربانیان هزینه ساخت و تجهیز سلف سرویس پردیس را از دیگر پروژه های مربوط به سفر دولت دوازدهم به این استان در حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی نامید و افزود: این پروژه سال 97 با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 330 میلیون ریال آغاز شد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.