پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
دوشنبه ١٠ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۲۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۵۱۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۱۹۲۵۳ مورد


معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی تکمیل طرح گسترش به میزان 95 درصد و راه اندازی پرونده الکترونیک سلامت را از اهم دستاوردهای سفر هیئت دولت دوزادهم به این استان در حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، دکتر افشین دلشاد اظهار کرد: تکمیل طرح گسترش به میزان 95 درصد، راه اندازی پرونده الکترونیک سلامت و راه اندازی نظام ارجاع از طرح‌های سفر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد مراکز بهداشتی درمانی در این استان 83 مرکز، تعداد خانه‌های بهداشت 321 خانه و تعداد پایگاه‌های سلامت 48 پایگاه است.

وی در ادامه سخنان خود نداشتن بستر اینترنت در بعضی نقاط استان جهت راه اندازی کامل پرونده الکترونیک، کمبود اعتبارات در پزشک خانواده روستایی و شهری در سال جاری که موجب اختلال رسانی در خدمت رسانی شده و کمبود نیروی انسانی در رده بهورز بخصوص با توجه به بازنشستگی بهورزان را از نیاز و کمبودهای مهم حوزه معاونت بهداشتی دانست.

دکتر دلشاد همچنین تنوع نژادی – قومی- مذهبی – زبانی، صعب العبور بودن بعضی از مناطق استان، وجود جمعیت عشایری که بین استان گلستان و خراسان شمالی رفت و آمد می‌کنند و وجود مرز مشترک با ترکمنستان را از مسائل خاص مربوط به خراسان شمالی نامید.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.