پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۶۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۴۴۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۳۲۳۷ مورد

سه شنبه ١٨ تیر ١٣٩٨ ساعت ٢:١٦ ق.ظ   ( بازدید : 713 نفر )

پروژه های افتتاح شده و اقدامات مهم وکلیدی معاونت غذا و دارو در دولت دوازدهم تشریح شد.

به گزارش پایگاه خبری وبدا ، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به مهم ترین پروژه های افتتاح شده دولت دوازدهم اشاره کرد و گفت: تجهیز و بهره برداری از بخش آنالیز دستگاهی در آزمایشگاه موادغذایی، آرایشی و بهداشتی و راه اندازی سامانه fms از مهمترین پروژه های افتتاح شده معاونت غذاداروی دانشگاه علوم پزشکی استان به شمار می رود.

دکتر علی یوسفی به 6 اقدام موثر و کلیدی در دولت دوازدهم اشاره کرد و افزود: راه اندازی مدیریت داروخانه بیمارستانی، اداره طب سنتی و مکمل ، شبکه ملی آزمایشگاهی(HIx)،سامانه پاسخگویی تلفنی به شکایات و کمبودهای دارویی و مشاوره های دارویی استانی(سامانه 90)، سامانه صدور پروانه و اطلاعات داروخانه های استانی و راه اندازی سامانه پایش مصرف دارو از اقدامات موثر و کلیدی این معاونت است.

وی تصریح کرد: ارتقای نظارت بر داروهای بیمارستانی در راستای طرح های کشوری حوزه سلامت ، ساماندهی و ارتقای نظارت بر عطاری ها و افزایش اطلاع رسانی ، تسریع در ارسال نتایج به مشتریان ،بهبود عملکرد کمیته تجویز دارو و مصرف منطقی دارو و..... از دستاوردهای حاصل از اقدام موثر و کلیدی معاونت غذادارو در این دولت است.

وی به دستاورد حاصل از افتتاح پروژه معاونت غذا و دارو در دولت دوازدهم اشاره کرد و اظهار داشت: راه اندازی و انجام آزمون های جدید که تاکنون در استان انجام نمیشد، جزو دستاورد پروژه تجهیز و بهره برداری از بخش آنالیز دستگاهی در آزمایشگاه مواد غذایی،آرایشی و بهداشتی و کاهش هزینه های صدور ، تمدید و اصلاح کلید پروانه ها و مجوزهای بهداشتی ، تکریم ارباب رجوع و کاهش مراجعات و هزینه ها و تسهیل فرآیند صدور مجوزها ، پرهیز از انجام فرایندهای فیزیک و حذف کاغذ و حرکت در جهت دولت الکترونیک و...... از جمله دستاوردهای حاصل از پروژه راه اندازی سامانه FMSاست.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.