پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۳۳۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۱۲۸۶ مورد

یكشنبه ٢٣ تیر ١٣٩٨ ساعت ١٩:٤٧ ب.ظ   ( بازدید : 815 نفر )

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: دولت در شرایط سخت تحریم و وضعیت اقتصادی امکانات لازم برای احداث مراکز خدمات درمانی در کشور را فراهم آورده است که شیرینی استفاده از آن در گروی رضایت مردم است.

به گزارش وب دا، دکتر قاسم جان بابایی عصر امروز هزمان با دومین سفر هیئت دولت به خراسان شمالی، در آئین افتتاح دانشکده دندانپزشکی بجنورد اظهار کرد: دانشکده دندانپزشکی بجنورد از مراکز پیشرفته در کشور است که خدمات متنوعی را به مردم ارائه می دهد.

دکتر جان بابایی با اشاره به اینکه ساختن و توسعه زیرساخت ها زمان بر و انرژی بر است، گفت: مسئولان وظیفه شان اصلاح فرآیندهاست.

وی با اشاره به اینکه مردم تغییر در خدمات را احساس کنند، افزود: اگر امروز بیمارستان، اورژانس یا مرکز درمانی را توسعه می دهیم مردم باید فرق شرایط را حس کرده و ارتقای خدمات از رفتار تا خدمات را مشاهده کنند.

معاون درمان وزارت بهداشت اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سال های اخیر پیشرفت های خوبی داشته و دانشکده دندانپزشکی بجنورد از مراکز خوب کشورمان است.

دکتر جان بابایی اضافه کرد: وقتی زیرساخت ها برای مردم درست شود بخشی از کار است و در واقع حفظ شرایط بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه خواسته وزارت بهداشت مراقبت از اقدامات انجام شده و حفظ شرایط است، اضافه کرد: امیدافزایی در جامعه خدمت به مردم است.

وی در بخشی از سخنان خود ضمن ابراز رضایت از انتصاب دکتر هاشمی به سمت سرپرست دانشگاه این استان، وی را از همکاران با اخلاق و با تجربه وزارت بهداشت خواند.

دکتر جان بابایی پیشرفت های خوب دانشگاه علوم پزشکی این استان را مرهون همدلی اعضای هیئت رئیسه این مجموعه دانست و گفت: ادامه این همدلی گام موثری در مسیر موفقیت آینده برای دانشگاه است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این آئین ضمن تبریک ولادت امام رضا(ع)؛ اظهار کرد: افتتاح دانشکده دندانپزشکی بجنورد گام مهمی در حوزه خدمات دهان و دندان در خراسان شمالی است.

دکتر سید احمد هاشمی با بیان اینکه افتتاح این مجموعه حاصل تلاش بی وقفه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی است، تصریح کرد: آئین افتتاح پروژه های دانشگاه با همکاری بی وقفه کارکنان دانشگاه در شهرستان ها میسر شده و  تلاش های دفتر فنی و معاونت توسعه دانشگاه در این زمینه قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: از مزایای سفر هیئت دولت به استان تلاش مضاعف و هم افزایی است که همکاران با نیروی مضاعفی تلاش می کنند پروژه تکمیل شود.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.