پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ٥ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۳۹۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۸۴۶۵ مورد

سه شنبه ٢٥ تیر ١٣٩٨ ساعت ٣:١٧ ق.ظ   ( بازدید : 694 نفر )

سرپرست دانشگاه ضمن اشاره به حساسیت خدمات بهداشت و درمان به عموم جامعه، تاکید کرد: موافقت با فعالیت بخش خصوصی و غیر دولتی در حوزه درمان، به شرط رعایت استاندارد و قوانین تعریف شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی میسر است.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، دکتر سید احمد هاشمی در جلسه دیدار با مسئولان سازمان هلال احمر خراسان شمالی اظهار کرد: این دانشگاه از فعالیت بخش خصوصی و غیر دولتی برای ارائه خدمات درمانی به مردم استقبال و همکاری می کند.

وی ادامه داد: این همکاری به شرط رعایت استانداردهای تعریف شده از سوی دانشگاه است.

وی حوزه خدمت به مردم در حوزه درمان و سلامت را بسیار حساس دانست و خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با جدیت بر این حوزه نظارت دارد.

دکتر هاشمی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی در حد بضاعت و توان در سال های گذشته با بخش غیر دولتی همکاری داشته است، گفت: با آماده سازی شرایط آزمایشگاهی هلال احمر در بجنورد، همکاری از سوی معاونت درمان دانشگاه بلامانع است.

وی اضافه کرد: کمبود متخصص پاتالوژیست خراسان شمالی از دغدغه های دانشگاه علوم پزشکی است که باید سایر ارگان های غیر دولتی به فکر جذب متخصص باشند.

در این جلسه که با حضور دکتر محمد تقی آریان مدیر کل امور اجتماعی استانداری خراسان شمالی برگزار شد، هم اندیشی در خصوص راه اندازی بخش درمان و آزمایشگاهی هلال احمر صورت گرفت.

 


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.