پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٣١ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۳۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۰۵۵۳ مورد

چهارشنبه ٢٦ تیر ١٣٩٨ ساعت ١٢:١٣ ب.ظ   ( بازدید : 731 نفر )

رئیس و جمعی از مسئولان بیمارستان امام رضا(ع)، با حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد، دیدار و ضمن ارائه گزارش عملکردی از فعالیت‌های درمانی این مجموعه، از رهنمود و پیشنهادات وی بهره مند شدند.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در این دیدار با عرض خدا قوت به پرسنل بیمارستان امام رضا (ع) خدمت به مردم در حوزه های مختلف از جمله سلامت را، بسیار مهم و رسالتی خطیر عنوان کرد.

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد این بیمارستان که در مرکز شهر بجنورد و در دسترس مردم واقع شده، گفت: بیمارستان امام رضا(ع) از مراکز مهم درمان مردم بجنورد است که انتظار می‌رود پرسنل این مجموعه با انرژی پیشگام در خدمات رسانی به جامعه باشند.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) نیز در این دیدار که در محل دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، ضمن قدردانی از حمایت‌های معنوی حجت الاسلام یعقوبی از حوزه سلامت، به تشریح عملکرد خدمات، ظرفیت‌ها و چالش‌های این مرکز درمانی، پژوهشی و آموزشی پرداخت.

علی نعمتی با بیان اینکه بخش اعصاب و روان بانوان و آقایان، آزمایشگاه، رادیولوژی و سونوگرافی از بخش‌های فعال بیمارستان امام رضا(ع) است، خاطرنشان کرد: این بخش ها خدمات مختلف درمانی را به مردم ارائه داده و روزانه مراجعان زیادی دارد.

وی یادآور شد: کلینیک ویژه تخصصی، کلینیک روانشناسی و روانپزشکی با ماهانه حداقل چهار هزار مراجعه در دو نوبت صبح و عصر خدمات می دهد.

نعمتی گفت: بخش اورژانس با کادر مجرب، به‌صورت شبانه روزی با پذیرش هشت هزار بیمار در ماه خدمات درمانی، مشاوره و پاراکلینیک را به مراجعان ارائه می دهد.

وی افزود: در این بیمارستان به بیماران خاص از جمله بیماران مبتلا به تالاسمی و هموفیلی، بسته‌های خدمتی ویژه ای ارائه می شود.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.