پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
سه شنبه ٢٨ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۷۶۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۸۷۱۴۸ مورد

چهارشنبه ٢٦ تیر ١٣٩٨ ساعت ١٢:٤٨ ب.ظ   ( بازدید : 579 نفر )

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: توانمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی این استان در نمایشگاه فناوری های نوین کشورهای حوزه دریای خزر به میزبانی ترکمنستان عرضه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبر وب دا، دکتر سید احمد هاشمی در جلسه هماهنگی معرفی پتانسیل دانشگاه در حوزه بین الملل، به موضوع گردشگری سلامت و اهمیت این حوزه اشاره کرد و افزود: توجه به گردشگری سلامت و جذب بیماران بین الملل حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: پیشرفت های پزشکی خراسان شمالی در حوزه جراحی های ارتوپدی، اورولوژی، زنان، داخلی و سایر رشته های تخصصی قابل توجه است که با توجه به امکانات بیمارستانی، این فرصت برای پذیرش بیماران خارجی فراهم آمده است.

دکتر هاشمی بر اهمیت توریسم درمانی تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به قرابت زبانی، فرهنگی و سکونت اقوام ترکمن در خراسان شمالی می توان از این ظرفیت برای پذیرش بیماران کشور ترکمنستان بهره خوبی برد.

وی لازمه توسعه حوزه گردشگری سلامت را تبلیغات و معرفی پتانسیل های موجود دانست و اظهار کرد: به همین منظور با تهیه بروشور، کلیپ و تیزرهای تبلیغاتی، توانمندی حوزه پزشکی این استان در نمایشگاه فناوری های نوین کشورهای حوزه دریای خزر نمایش داده می شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی برای کسب موفقیت بیشتر در این حوزه، خواستار هماهنگی عملکرد روسای بیمارستان های سطح استان با معاونت درمان دانشگاه شد.

دکتر هاشمی تصریح کرد: خدمات پزشکی در خراسان شمالی با تعرفه های مقرون به صرفه ای به بیماران بین الملل ارائه می شود که تخفیفات ویژه ای با هدف تشویق بیمار برای حضور در استان، در نظر گرفته می شود.

وی یادآور شد: استاندار خراسان شمالی و نماینده وزارت خارجه در استان نیز از طرح گردشگری سلامت استقبال و حمایت استانداری برای اجرای طرح های مربوط به این حوزه، اعلام شده است.

معاون درمان دانشگاه نیز در این جلسه گفت: بیمارستان های بجنورد و شیروان فضاهای بسیار مناسبی برای جذب و درمان بیماران خارجی دارند.

دکتر علی نظری افزود: در رقابت با سایر استان ها برای جذب بیماران دیگر کشورها باید زمینه معرفی توانمندی‌های پزشکی خراسان شمالی با استفاده از تبلیغات مناسب فراهم شود.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.