پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۱۵۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۱۰۹۹ مورد

یكشنبه ٢٠ مرداد ١٣٩٨ ساعت ١٣:١٧ ب.ظ   ( بازدید : 599 نفر )

جشنواره استانی سلامت و رسانه 24 مرداد ماه در روئین اسفراین برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، رئیس کمیته اجرایی و شورای سیاست گذاری جشنواره سلامت و رسانه با اعلام این خبر گفت : تمام روزنامه نگاران شاغل و آزاد خراسان شمالی که در مطبوعات غیر سراسری (منطقه ای، استانی یا محلی)، نمایندگی نشریات سراسری یا خبرگذاریها و همچنین پایگاه های خبری و شبکه های رسانه ای دارای مجوز استان فعالیت می کنند، می توانند در این جشنواره شرکت کنند.
دکتر محمدرضا صفدری  از ارسال 48 اثر به دبیرخانه جشنواره خبر داد و عنوان کرد : مهلت ارسال آثار به جشنواره سلامت رسانه تا 21 مرداد ماه است.
وی تصریح کرد : آثار جشنواره از طریق سایت جشنواره پذیرش می شود که به شکل زیر پورتال و با پیشوند نام استان، تنظیم و به طور کامل در فراخوان منتشر می شود.
وی با بیان ا ین که متقاضیان می توانند حداکثر در دو بخش اصلی و در هر بخش، حداکثر با سه اثر در جشنواره شرکت کنند، اظهار داشت : تمامی موضوعاتی که به نوعی با حوزه سلامت مرتبط بوده و توسط رسانه های استان از ابتدای سال 97 تا کنون تولید و منتشر شده باشد، امکان شرکت در جشنواره را دارا ست.
وی خاطر نشان کرد:  این جشنواره در رشته های مقاله، سرمقاله و یادداشت، عکس، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، طراحی و صفحه آرایی، طنز مکتوب، طرح و کاریکاتور برگزار می شود.
دکتر صفدری توضیح داد : آثار منتشر شده در خارج از دوره برگزاری جشنواره که در فراخوان تصریح شده است و آثار منتشر شده در رسانه های بدون مجوز و بولتن های داخلی پیش از داوری رد می شود.
وی با بیان این که در رشته های اصلی، در بخش اصلی هر رشته به نفرات اول تا سوم جوایز همراه با لوح تقدیر اهداء می شود، تاکید کرد : متقاضیان می توانند آثار خود را به شکل یک جا و تا حداکثر 10 اثر برای ما ارسال کنند و یا از طریق کد پیگیری و یا شماره 05831511148 و 09339814477 برای اطلاعات بیشتر اقدام کنند.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.