پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٣١ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۷۶۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۱۰۹۰ مورد

یكشنبه ٢٠ مرداد ١٣٩٨ ساعت ١٣:٢٠ ب.ظ   ( بازدید : 669 نفر )

معاون آموزشی دانشگاه گفت: پخش آنلاین کنگره بین المللی آموزش پزشکی 2019 از تاریخ چهارم لغایت ششم شهریورماه با هماهنگی مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی با دبیرخانه همایش amee 2019 در دانشگاه های کلان مناطق برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، دکتر محمدرضا صفدری اظهار کرد: اعضای هیأت علمی، کارشناسان و دانشجویان علاقمند به حوزه آموزش علوم پزشکی می توانند از این همایش ارزشمند و معتبر بین المللی بهره مند شوند.
وی ادامه داد: جزییات مربوط به مکان برگزاری و سهمیه شرکت دانشگاه در همایش فوق در دانشگاه علوم پزشکی مشهد به‌زودی اعلام می شود.
دکتر صفدری در مورد همایش amee توضیح داد: این همایش یکی از معتبرترین همایش های بین المللی آموزشی پزشکی است که هر ساله توسط انجمن آموزش پزشکی اروپا در یکی از شهرهای این قاره برگزار می شود.
وی اضافه کرد: در سال جاری این همایش در شهر وین اتریش و در روزهای بیست و دوم تا بیست و ششم اوت 2019، برابر با دوم تا ششم شهریور ماه 1398 برگزار می شود.
وی سخنرانی های کلیدی، سمپوزیوم ها، جلسات ارایه سخنرانی های کوتاه، ارایه پوسترهای تم بندی شده و برگزاری کارگاه ها را  از برنامه های محوری همایش  amee عنوان کرد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.