پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۸۰۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۹۷۵۵ مورد

دوشنبه ٢٨ مرداد ١٣٩٨ ساعت ١٢:٤٦ ب.ظ   ( بازدید : 603 نفر )

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: آزادگان، والاترین سرمایه و نمونه بارز استقامت، ایثار و مجاهدت در کشور هستند.

به گزارش پایگاه خبری وبدا، دکتر محمود عباسی در مراسمی که به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور در نمازخانه ستاد دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار شد، گفت: آزادگان به عنوان بهترین و ارزشمندترین سرمایه داران به سوی اهداف و آرمان های کشور حرکت کرده و راه خود را ادامه می دهند.

دکتر عباسی با اشاره به اهمیت تفکر در خصوص اقدام ارزشمند آزادگان اظهار داشت: تحمل سختی و شکنجه همراه با ایثار و گذشت آزادگان در طول دوره اسارت بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم همه ما بتوانیم در حد توان و بضاعت، شکرگذار اقدامات آزادمردانی باشیم که سال ها استقامت ورزیدند و پس از بازگشت به میهن اسلامی در صحنه های مختلف اجتماعی الگو و سرمشق صلابت و از خودگذشتگی بودند.

یک رزمنده دفاع مقدس نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته ولایت گفت: روحیه شهادت طلبی، ایثار و دینداری، پذیرش اهل بیت بودن واحساس تعهد و مسولیت پذیری و ...از دلایل امید بخشی و تحمل وضعیت سخت  آزادگان بود که آینده روشنی برای مردم ایران ترسیم کردند.

سرهنگ سعادت جلال دوست به اهمیت روحیه و مدیریت جهادی آزادگان اشاره کرد و افزود: اگر ویژگی های خاص ایثارگری را از ما بگیرند با کشورهای دیگر تفاوتی نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: آزادگان ، شکنجه های روحی روانی و تحقیرها را به دلیل اعتقاد به باورها و ارزش های دینی و حفظ آبروی کشور تحمل کردند.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.