پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ٥ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۶۰۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۸۶۷۴ مورد

دوشنبه ٢٨ مرداد ١٣٩٨ ساعت ١:٤١ ق.ظ   ( بازدید : 559 نفر )

جلسه اختتامیه ارزیابان بیرونی دانشکده پزشکی با حضور معاون آموزشی ، اعضای هیات علمی ، رییس دانشکده پزشکی و تیم ارزیابی 8 نفره از دانشگاه های علوم پزشکی مختلف کشور در ستاد دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات تیم ارزیابان و تبریک عید سعید غدیر خم گفت: مستندات توسط ارزیابان اعتباربخشی دانشکده پزشکی بررسی و گزارشی از وضعیت آموزشی این دانشکده در حیطه های مختلف ارایه شد.

دکتر محمدرضا صفدری از نگاه حمایتی ارزیابان نسبت به ارتقای دانشگاه تقدیر کرد و افزود: با توجه به امکانات دانشگاه همیشه سعی کردیم با تلاش بی وقفه همکاران در ارتقای آموزشی و حرکت رو به جلو دانشگاه گام برداریم.

وی با تاکید بر مستندسازی ثبت سامانه ، خاطرنشان کرد: ما از تجربیات و نقطه نظرات ارزیابان استفاده خواهیم کرد و به ارتقای آموزشی دانشگاه سرعت بیشتری می دهیم.

دکتر حسن نامدار احمدآباد ، رییس دانشکده پزشکی نیز در این جلسه عنوان کرد: ما فرصت ها را غنیمت می شماریم و برای روند سریع ارتقای دانشکده پزشکی در بعدهای مختلف پذیرای تجربیات و نظرات ارزشمند اساتید و ارزیابان هستیم.

مسوول ارزیابان اعتبار بخشی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی  نیز در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش همکاران دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ما در این مدت شاهد رشد چشم گیر مستندات مرتبط با اعتباربخشی در دانشکده پزشکی بودیم.

دکتر الهام افلاکی به نقاط ضعف و قوت دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: امیدواریم با بررسی مستندات و اعلام وضعیت دانشکده پزشکی شاهد ارتقای بیشتر و رفع کمبودهای این دانشکده باشیم.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.