پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۲۴۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۱۱۹۱ مورد

چهارشنبه ٣٠ مرداد ١٣٩٨ ساعت ١٢:٢٦ ب.ظ   ( بازدید : 167 نفر )

رئیس مجمع خیرین سلامت خراسان شمالی گفت: نخستین همایش تجلیل از خیرین سلامت استان در آبان ماه به میزبانی شهر بجنورد برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، علیرضا صفاری در نخستین جلسه اطلاع رسانی همایش خیرین سلامت استان اظهار کرد: این همایش با همکاری مجمع خیرین سلامت کشور و دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و با حضور دکتر شهریاری دبیر کل مجمع خیرین سلامت و یکی از معاونان وزیر بهداشت برگزار می شود.

صفاری هدف از برگزاری نخستین همایش تجلیل از خیرین خراسان شمالی و ارائه گزارش عملکرد و ساخت مراکز بهداشتی و درمانی توسط مجمع و دانشگاه و جذب منابع خیرین جدید عنوان کرد.

وی دعوت از خیرین اهل خراسان شمالی ساکن در سایر استان ها و دیگر کشورهای دنیا را از دیگر برنامه های این همایش عنوان کرد.

وی با بیان اینکه دو نشست هماهنگی با خیرین بجنوردی در تهران و مشهد برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در این نشست ها از استاندار خراسان شمالی و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دعوت می شود تا در جمع خیرین مقیم حضور یابند.

رئیس مجمع خیرین سلامت خراسان شمالی اعلام نیازمندی های دانشگاه علوم پزشکی در بخش زیر ساختی و تهیه تجهیزات را از برنامه های محوری همایش تجلیل از خیرین عنوان کرد.

صفاری تصریح کرد: با حضور مدعوین در همایش آبان ماه، چند مرکز ساخته شده توسط مجمع خیرین در بجنورد و شیروان نیز افتتاح می شود.

وی یادآور شد: تاکنون اجرای 50 پروژه در خراسان شمالی پیش بینی شده که 36 پروژه توسط خیرین آماده و تحویل شده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این جلسه بر جذب کمک های خیرین در مناطق محروم استان به ویژه نقاط مرزی راز و جرگلان تاکید کرد.

دکتر پیمان فیضی اظهار کرد: هدف دانشگاه توسعه خدمات بهداشتی و درمانی با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و انجمن های خیریه در نقاط محروم به منظور حل معضلات بهداشت و درمان مردم بی بضاعت است.

وی ادامه داد: در این زمینه دانشگاه علوم پزشکی آماده همکاری برگزاری همایش و سمینارهای تخصصی عام المنفعه است.

وی با بیان اینکه در راستای جذب کمک خیرین سلامت اعلام نیازمندی های سلامت این استان در قالب عکس و فیلم بسیار مهم است، اضافه کرد: کارشناسان روابط عمومی دانشگاه آماده همکاری برای تهیه عکس و کلیپ هستند.

در پایان این جلسه نیز جایزه ده میلیون ریالی بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیما که بابت ساخت مجموعه 18 قسمتی برنامه سفیر سلامت به همکاران روابط عمومی دانشگاه تعلق گرفته بود به مجمع خیرین سلامت استان خراسان شمالی اهداء شد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.