پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
دوشنبه ١٠ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۹۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۷۳۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۱۹۴۷۱ مورد

چهارشنبه ٣٠ مرداد ١٣٩٨ ساعت ٢:٤٩ ق.ظ   ( بازدید : 1121 نفر )

دکتر سید احمد هاشمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی فرا رسیدن یکم شهریورماه روز پزشک را با صدور پیامی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، متن پیام به شرح ذیل است؛

پزشک، سزاوار تکریم و قدر است که بسی گرانقدر است

یکم شهریور ماه، زاد روز دانشمند بزرگ و طبیب برجسته و نامدار ایرانی، شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا فرصتی مغتنم و مناسب برای یادآوری و درک اهمیت و جایگاه جامعه پرتلاش و توانمند پزشکان کشور است تا تلاش‌های ارزنده آنها که به واسطه مهارت، دانش، ایثار و اخلاص همواره نویدبخش حیات و سلامت مردم است، مورد تقدیر و تکریم قرار گیرد.

دستان معجزه گر پزشک جان دوباره ای به انسان ها بخشیده و دانشگاه علوم پزشکی این استان در سال های فعالیت خود در عرصه آموزش عالی کشور بخش عمده‌ای از بار آموزش، درمان و بهداشت جامعه را به دوش می‌کشد. حرکت در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات درحوزه پزشکی، روزهای پرفروغی را نوید می‌دهد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه پزشکی که با از خود گذشتگی و آراستگی به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند، روز پزشک را به تمامی طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی تلاشگر ایران اسلامی بالاخص پزشکان سخت کوش دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تبریک و تهنیت گفته و برای همه آنان از درگاه حضرت احدیت آرزوی سلامتی و توفیق خدمت به مردم خواستارم و امیدوارم همچون گذشته تلاش برای درمان بیماران که مبتنی بر فطرت پاک تمامی انسان‌هاست را سرلوحه تلاش بی وقفه خود نموده و با خدمتگزاری صادقانه به بندگان در مسیر کسب رضای الهی گام بردارند.

دکتر سید احمد هاشمی


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.