پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۵۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۹۴۰۶ مورد

یكشنبه ٣ شهریور ١٣٩٨ ساعت ١٥:٧ ب.ظ   ( بازدید : 628 نفر )

رئیس سازمان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: هشت پایگاه اورژانس در شهرستان بجنورد خدمات رسانی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، دکتر تقی دولت آبادی اظهار کرد: چهار پایگاه در شهر بجنورد و در حصارگرمخان، گردنه امین الله، گیفان و قلعه جق هر کدام یک پایگاه خدمات رسانی می کنند.

وی با بیان اینکه 193 نیرو به عنوان کادر اورژانس خراسان شمالی فعالیت دارند، ادامه داد: چهار پزشک نیز به صورت آنکال با اورژانس همکاری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: با افتتاح پایگاه بش‌ قارداش که توسط مجمع خیرین سلامت استان در دست اجرا است، مشکلات دور بودن و تاخیر در ارائه خدمات به برخی از روستاهای بجنورد مانند گریوان و کچرانلو حل می‌شود.

دکتر دولت آبادی خاطرنشان کرد: از لحاظ استانداردهای بهداشتی مشکلی در کمبود پایگاه اورژانس و آمبولانس در این استان وجود ندارد.

رئیس اورژانس خراسان شمالی همچنین با اشاره به اینکه 50 درصد تماس‌های مردم با اورژانس، مزاحمت تلفنی است گفت: مزاحمت‌ها و اعلام حادثه‌های دروغین وقت زیادی از پرسنل اورژانس را تلف می‌کند.

دکتر دولت آبادی اظهار کرد: این باعث شده تا رسیدگی به بیماران و حادثه دیدگان واقعی با چالش مواجه شود.

وی با بیان اینکه آمار مزاحمت‌ها در دوران بازگشایی مدارس بیشتر می‌شود، بر آموزش و فرهنگ سازی در این زمینه از سوی رسانه های جمعی و فضاهای مجازی تاکید کرد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.