پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۶۶۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۳۴۵۴ مورد

چهارشنبه ١٣ شهریور ١٣٩٨ ساعت ٢:٤٠ ق.ظ   ( بازدید : 2044 نفر )

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بخاطر کسب مقام برتر دانشگاه علوم پزشکی در جشنواره شهید رجایی استان خراسان شمالی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، دکتر سید کامل تقوی نژاد این تقدیرنامه را به پاس کسب موفقیت دانشگاه کسب رتبه برتر در محور توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری در جشنواره شهید رجایی به دانشگاه اهدا کرد.

در متن این تقدیرنامه خطاب به دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی آمده است:

از آنجاییکه آن دانشگاه در جشنواره شهید رجایی که در راستای بهبود برنامه های توسعه و تحول اداری و با هدف ایجاد فضای رقابتی از طریق الگوهای برتر سازمانی و ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی انجام می پذیرد؛ موفق به کسب "رتبه برتر در محور توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری" در استان گردیده است.، بدینوسیله از زحمات تمامی مدیران و کارکنان دلسوز و متعهد که فعالانه در به ثمر رسیدن این موفقیت سهیم بوده اند، قدردانی و تشکر می نمایم.

امید است با استمرار تلاش و تکاپوی ویژه، گام های پیش رو را در راستای بهبود اعتلای نظام مدیریت سلامت و خدمت رسانی بهتر و اثربخش تر به ملت شریف ایران، همچون گذشته استوارتر برداشته تا شاهد رشد و توسعه روز افزون دانشگاه در مسیر تعالی باشیم.

سید کامل تقوی نژاد 

معاون توسعه مدیریت و منابع

 


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.