پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٨ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۷۸۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۵۸۰۳ مورد

سرپرست دانشگاه در همایش اخلاق حرفه ای در پرستاری مطرح کرد:

رعایت اخلاق حرفه ای؛ لازمه موفقیت کادر پزشک و پرستاری
چهارشنبه ١٣ شهریور ١٣٩٨ ساعت ١٤:٥٠ ب.ظ   ( بازدید : 805 نفر )

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: لازمه عملکرد موفق جامعه پزشکی و پرستاری رعایت اخلاق حرفه ای برای بهبود حال بیمار است.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، دکتر سید احمد هاشمی صبح امروز در همایش اخلاق حرفه ای در پرستاری در سالن همایش دکتر شادلو بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد رعایت اخلاق حرفه ای در بحث طبابت و پزشکی را مهم و اثرگذار دانست.

وی با بیان اینکه به موضوع مهم اخلاق حرفه‌ای در دوره تحصیل دانشجویان کمتر توجه می شود، اظهار کرد: گروه پزشکی و پرستاری با دریافت مهارت های فنی طبابت را می آموزند اما لازمه موفقیت در کارشان رعایت اخلاق حرفه ای است.

وی ادامه داد: بسیاری از بیماران علاوه بر دردی که دارند حالشان خوب نیست و اگر پزشک موفق به درمان این حال شود، حرفه ای رفتار کرده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه یک سوم از عمر انسان شاغل، در محیط کار می گذرد، خاطرنشان کرد: با رفتار حرفه ای در ساعات کاری علاوه بر حال بیمارمان حال خودمان را هم خوب می کنیم .

دکتر هاشمی به ایام ماه محرم اشاره کرد و یادآور شد: کمک به حال بیماران اجر معنوی دارد.

وی تصریح کرد: با قبول مسئولیت و کار در این بخش، در جایگاهی قرار گرفته ایم که زیر ذره بین بیماران و خداوند متعال قرار گرفته ایم.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) الگوی اخلاق تمام انسان ها است، اضافه کرد: پیروی از سبک ایشان رضایت مردم و رضای خداوند متعال را در پی دارد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.