پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۳۴۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۲۵۷۹ مورد

یكشنبه ٢٤ شهریور ١٣٩٨ ساعت ١٠:١٣ ق.ظ   ( بازدید : 684 نفر )

دکتر محمدرضا صفدری معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی طی پیامی آغاز سال تحصیلی را به تمامی اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وبدا، متن کامل این پیام بدین شرح است :

 

كسی كو به دانش توانگر بود                 زگفتار و كردار بهتر بود  (فردوسی)

حلول ماه مهر همیشه یادآور آیین‌های مهر و عطوفت و شکوفایی جریان علم و دانش و معرفت در کشور عزیزمان و آغاز بهار دانشجویی و دانش پژوهی است.

تقارن آغاز سال تحصیلی 99-98 با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفای آن حضرت، فرصت بسیار مغتنمی است که نسل آگاه، پر تحرک و شعورمند امروز در دانشگاه ها، مسئله هویت و غیرت دینی و ملی را مد نظر قرار داده و با فرهنگ غنی، تمدن ساز و معنوی عاشورایی بیشتر آشنا شوند و با ورود به دانشگاه فعال و پویا در عرصه‌های مختلف علم و دانایی برای اصلاح جامعه و زدودن زنگارهای زشتی و رفتارهای ناپسند و ناشایست گام های مؤثر و اساسی بردارند و فرهنگ علوی را در کلیت زندگی خود جاری و ساری کنند.

دانشگاه علوم پزشکی با استعانت از الطاف خداوند متعال می کوشد تا با تکیه بر ایمان و علم، چراغ امید به زندگی، دانایی و توانایی را همچنان روشن نگاه دارد و از هیچ قدمی برای خلقِ بستری مناسب در مسیر شکوفایی استعدادهای جوانان این مرز و بومِ گهربار دریغ نمی ورزد.

امید آن داریم که سال تحصیلی 99-98 را با عشق، تلاش و انگیزه مضاعف آغاز کرده و برای تحقق آرمان ها و اهداف بلند دانشگاه گام های موثر برداشته شود.

در پایان برای تمامی اساتید فرهیخته، کارمندان پرتلاش و دانشجویان پرنشاط و انگیزه مند دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی آرزوی توفیق، سلامتی و سرفرازی از ایزد منان مسلئت دارم.

دکتر محمدرضا صفدری

 معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.