پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٢٧ مهر ١٣٩٨ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۴۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۳۲۹۳۱۷ مورد


پزشک فوق تخصص غدد و متابولیسم کودکان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نسبت به قطع خودسرانه داروی کودکان مبتلا به دیابت( انسولین) هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، دکتر مولود صفاری راد به عوارض و عواقب جبران ناپذیر ناشی از  قطع داروی خودسرانه کودکان دیابتی اشاره کرد و گفت: قطع داروی کودکان مبتلا به  دیابت، باعث کتواسیدوز دیابتی می شود که ادم مغزی، خطرناک ترین عارضه آن محسوب می شود.
 وی تصریح کرد: ادم مغزی بسیار خطرناک است و سلامت کودکان را تهدید می کند.
وی تأکید کرد: به دلیل افزایش میزان مرگ و میر( مورتالیتی) کودکان و عوارض و عواقب جبران ناپذیر قطع دارو، به طور حتم قبل از تصمیم به قطع دارو با پزشک متخصص مشورت کنید./1444ن


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.