پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
سه شنبه ١١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۵۱۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۳۵۸۳۲ مورد

شنبه ١٣ مهر ١٣٩٨ ساعت ١٣:٥٣ ب.ظ   ( بازدید : 293 نفر )

مدیر گروه سلامت جمعیت و خانواده دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی ضمن تبریک آغاز هفته ملی کودک، گفت: وضعیت زندگی، رشد و بالندگی کودکان روشن‎ترین نشانه‎ی توان هر جامعه محسوب می‎شود.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، دکتر مریم پور آدینه اظهار کرد: هیچ تلاشی ارزشمندتر از بخشیدن فرداهایی روشن به کودکان وجود ندارد، چرا که کودکان شهروندان شریفی هستند که می‎توانند در ساختن آینده‎ای بهتر یار و یاورمان باشند.

وی با بیان اینکه بدون تردید حرکت از موقعیت فعلی به شرایط مطلوب با برنامه‎ای دقیق و علمی صورت می پذیرد، ادامه داد: این جریان همانند تمامی حرکت‎های فکری، فرآیندی است متکی بر کار فکری مداوم، کسب دانش نوین، افزایش همکاری و تفاهم و کسب مهارت‎های جدید برای همه‎ی آن‎هایی که به نوعی با مباحث ویژه‎ی کودکان مرتبط هستند.

دکتر پور آدینه خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت دوران کودکی و ضمن توجه به حساسیت‌های موجود برای تامین و برآورده کردن نیازهای گسترده‎ی فردی، اجتماعی، روانی، بهداشتی و امنیتی کودکان، ضرورت هماهنگی و هم‎سویی مجموعه‎ عوامل ذیربط بیش از پیش احساس می‎شود.

مدیر گروه سلامت جمعیت و خانواده دانشگاه شعار «آینده را باید ساخت» را به عنوان شعار منتخب، به منظور گرامیداشت هفته کودک عنوان کرد.

دکتر پور آدینه روزشمار هفته ملی کودک را اینگونه ذکر کرد: سیزدهم مهرماه با عنوان کودکان با نیازهای ویژه، فرصت‌های برابر، چهاردهم مهرماه با شعار کودک، آموزش، سلامت و ایمنی و پانزدهم مهرماه با شعار کودک، محیط زیست، میراث فرهنگی و گردشگری نام گذاری شده است.

وی شعار شانزدهم مهرماه را کودک، صلح، بازی و نشاط، هفدهم مهر کودک، رسانه و ارتباطات هجدهم مهر کودک، کتاب و فرهنگ مطالعه و نوزدهم مهرماه کودک، خانواده، سبک زندگی ایرانی‌اسلامی عنوان کرد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.