پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ٥ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۶۷۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۸۷۴۰ مورد

چهارشنبه ١٧ مهر ١٣٩٨ ساعت ١٣:٣٧ ب.ظ   ( بازدید : 1218 نفر )

همزمان با هفته ناجا، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به همراه اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه، مدیر امور حقوقی، مدیر روابط عمومی و تنی چند از روسای بیمارستان ها به دیدار فرمانده انتظامی استان رفت.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، دکتر سید احمد هاشمی در این دیدار ضمن تبریک هفته گرامیداشت نیروی انتظامی به سپزپوشان ناجا، اظهار کرد: امنیت فراهم شده در کشورمان مدیون زحمات شبانه روزی پرسنل ناجا است.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی با نیروی انتظامی تعاملات زیادی دارد، گفت: در اماکنی که خدمات حوزه سلامت به مردم ارائه می شود شاهد امنیت برای خود، همکاران و مردم هستیم.

دکتر هاشمی با اشاره به اینکه بیشترین تعاملات دانشگاه با نیروی انتظامی در حوزه درمان است، خاطرنشان کرد: در مواردی مانند نزاع به ویژه نزاع های دسته جمعی که گروهی خشمگین برای درمان به بیمارستان مراجعه کرده اند، به مداخله و همکاری نیروهای انتظامی نیاز است تا در خدمات رسانی همکاران به مردم خدشه ای وارد نشود.

وی ضمن قدردانی از فرماندهی انتظامی استان جهت تعاملات و زحمات شبانه روزی پلیس در تمام حوزه های اجتماعی به ویژه حوزه سلامت و درمان، بر افزایش این همکاری و تعاملات تاکید کرد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی نیز در این دیدار امنیت را یک تولید اجتماعی عنوان کرد و یادآور شد: امنیتی پایدار است که متکی بر حمایت مردم باشد.

سردار علیرضا مظاهری با اشاره به اینکه در حوزه سلامت فعالان این عرصه منشاء خدمات به مردم هستند، خاطرنشان کرد: نسبت به اجرای تعهداتمان پایداریم چرا که اعتماد سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی است.

وی تصریح کرد: تمام تلاشمان بر این است تا خدمات درمان و سلامت به همت دانشگاه علوم پزشکی به بهترین شکل ممکن به مردم ارائه شود.

مدیر امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این دیدار اظهار کرد: بنا به فرموده امام علی(ع) بدترین شهر، شهر نا امن است.

حجت الاسلام علی اصغر قدیمی اضافه کرد: لازمه انجام هرکاری امنیت پایدار است که اگر نباشد، تمام امور با خلل مواجه می شود.

وی با بیان اینکه خدمات نیروی انتظامی با ارزش و زمینه ساز ارائه بهتر خدمات در حوزه سلامت و درمان است، افزود: به همت فرماندهی انتظامی و پرسنل ناجا در این استان همیشه خراسان شمالی جزو استان های با درصد امنیت بالا در مقاطع مختلف زمانی بوده است.

بر پایه این گزارش در این دیدار هر یک از معاونان فرماندهی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به بیان مطالبات و بررسی راه های تعامل بیشتر دو مجموعه پرداختند.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.