پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۶۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶۸۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۲۴۷۸ مورد

رئیس مرکز تحقیقات اعتیاد دانشگاه علوم‌ پزشکی خبر داد:

افتتاح بخش ترک اعتیاد کودکان و نوجوانان در آینده نزدیک
یكشنبه ٢١ مهر ١٣٩٨ ساعت ٨:٣٤ ق.ظ   ( بازدید : 140 نفر )

بخش ترک اعتیاد کودکان و نوجوانان، دوهفته آینده با حضور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر و استاندار خراسان شمالی افتتاح می شود.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، رییس مرکز تحقیقات اعتیاد دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت: این بخش دارای ۲ واحد مجزا برای کودکان ۳ تا ۱۲ و نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال است.
دکتر کاوه حجت از وجود ۱۷ تخت بستری در این بخش خبر داد و افزود: در این بخش خدمات سم زدایی کودکان در یک دوره ۱۴ روزه و خانواده درمانی به صورت برنامه ۱۲ جلسه ای به طور روزانه ارائه می شود.
وی تصریح کرد: علاوه بر خدمات ذکر شده، روان درمانی کودکان در قالب بازی درمانی در اتاق بازی مخصوص کودکان و فضای بازی ویژه نوجوانان به شکل یک پکیج ۱۲ جلسه ای، روزانه ۲ ساعت توسط روانشناس بالینی دوره دیده انجام می شود.
وی از وجود دو روانشناس بالینی، یک متخصص اعصاب و روان و پرسنل دوره دیده در این بخش خبر داد و اظهار داشت: بیماران تا کنون خدمات سم زدایی دریافت نمی کردند و سم زدایی کودکان در بخش اطفال محدود به انجام سم زدایی جسمی بود و خدمات روانشناختی نظیر خانواده درمانی برای نخستین بار در این بخش انجام می شود.


منبع : 1444ن چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.