پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۴۱۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۲۶۴۶ مورد

سه شنبه ٢٣ مهر ١٣٩٨ ساعت ١٣:٣٣ ب.ظ   ( بازدید : 722 نفر )

معاون آموزشی دانشگاه اهم فعالیت‌های سه حوزه فناوری اطلاعات، مدیریت امور آموزش و واحد ایثارگران در 6 ماهه نخست سال جاری را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، دکتر محمدرضا صفدری با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش امور آزمون‌ها، انجام مکاتبات مربوط به آزمون صلاحیت بالینی دانشجویان پزشکی و برگزاری آزمون جامع علوم پایه و پیش کارورزی برای 103 نفر دانشجو در رشته‌های پزشکی و دندان پزشکی شهریور 98 و معرفی دانشجویان برای شرکت در دو دوره آزمون های الکترونیک جامع علوم پایه و پیش کارورزی را از اقدامات انجام شده در  معاونت آموزشی دانشگاه خواند.

وی همکاری در انجام هماهنگی های لازم جهت مصاحبه، معاینه، تست ورزشی و تست های آزمایش اعتیاد و هپاتیت و ثبت نام اولیه معرفی شدگان فوریت های پزشکی در دو نوبت ( 120 نفر معرفی شدگان دوره اول + 5 نفر معرفی شدگان دوره دوم) را از اقدامات مربوط به حوزه پذیرش دانشجو عنوان کرد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش پذیرش دانشجویان گفت: مهر امسال 670 نفر از  دانشجویان جدید الورود در رشته های پزشکی و دندانپزشکی د راین دانشگاه ثبت نام شده اند.

دکتر صفدری پذیرش دانشجویان کارشناسی پیوسته  375 نفر، کارشناسی ناپیوسته 74 نفر، کاردانی 48 نفر و کارشناسی ارشد  11 نفر را از دیگر برنامه های انجام شده در سال 98 ذکر کرد.

دکتر صفدری اجرای سامانه بایگانی الکترونیک پرونده های فارغ التحصیلان دانشگاه به میزان 95 درصد، اختصاص فضای فیزیکی مجزا برای واحد خدمات آموزشی، هماهنگی برگزاری جلسات کمیته دانشجویان متعهد به دانشگاه و دبیری جلسات و هماهنگی برگزاری آزمون های جامع علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی ( 1 دوره ) و پیش کارورزی پزشکی ( 1 دوره) را از دیگر برنامه های اجرایی شده ذکر کرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه شاهد و ایثارگر این معاونت ادامه داد: بررسی و تکمیل درخواست های دانشجویان متقاضی انتقال در سامانه نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر ( سهمیه 5%) وزارت بهداشت و ثبت نام از دانشجویان شاهد و ایثارگر جدیدالورود مهر و بهمن سال تحصیلی 99-98 به تعداد 33 نفر از برنامه های انجام شده این معاونت بوده است.

دکتر صفدری به مهم‌ترین فعالیت های شش ماهه ابتدای امسال در حوزه فناوری اطلاعات معاونت آموزشی اشاره کرد و افزود: بکاپ گیری و ذخیره سازی نسخه های پشتیبان از بانک های اطلاعاتی سامانه های حوزه معاونت آموزشی و پشتیبانی از سامانه های آموزشی، ارزشیابی، جدیدالورود، مالی و ابلاغ اساتید سما از برنامه های اجرایی بوده است.

وی پشتیبانی از سامانه ثبت فعالیت های اعضای هیات علمی و پیگیری راه اندازی ماژول ترفیع این سامانه، بروزرسانی و پشتیبانی و همکاری با وزارت متبوع در خصوص سامانه نقل و انتقالات دانشجویان و پیگیری راه اندازی سامانه جامع MIS با محوریت سامانه ثبت فعالیت های اعضای هیات علمی را از دیگر اقدامات مهم اجرایی در این حوزه ذکر کرد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.