پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۳۶۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۰۳۱۱ مورد


جلسه هماهنگی اجرای برنامه تحول نظام سلامت در استان خراسان شمالی با حضور پزشکان متخصص برگزار شد .

جلسه هماهنگی اجرای برنامه تحول نظام سلامت در استان خراسان شمالی با حضور پزشکان متخصص برگزار شد .

به گزارش « وب دا » رئیس دانشگاه در این نشست که در ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد ،اظهار داشت : جامعه پزشکی جزء فرهیختگان جامعه هستند که رسالت اجتماعی بزرگی دارند .

دکتر « ابراهیم گلمکانی »عنوان کرد : یکی از وظایف و رسالت های جامعه پزشکی حمایت و همراهی با فرصتی است که دولت تدبیر و امید برای توسعه سلامت کشور فراهم کرده است .

وی خاطرنشان کرد : در وضعیت کنونی کشور ، منطقی ترین حالت برای خروج از مشکلات ، نگاه و منطق اعتدال است .

وی تاکید کرد : نگاه ویژه دولت به بحث سلامت برگرفته از نگاه رهبر فرزانه انقلاب است که می فرمایند باید به جایی برسیم که بیماران دغدغه ای جز رنج بیماری نداشته باشند .

وی اجرای برنامه تحول نظام سلامت کشور را بستری برای توزیع عدالت ، خدمت به مردم و تحقق بخشی از منافع سیستم سلامت عنوان کرد و گفت : همه از رأس هرم سلامت با ایثار و از خود گذشتگی برای ارتقای وضعیت سلامت کشور تلاش می کنند و وظیفه ماست که تا جایی که در توان داریم با این برنامه ملی همراه شویم .

وی عنوان کرد : یکی از اصلی ترین اهداف طرح تحول نظام سلامت کشور این است که بخش دولتی را آنقدر قوی کند که هم پای بخش خصوصی فعالیت و خدمات دهی نماید .

وی تصریح کرد :با اجرای این طرح به روندی متعادل در نظم سلامت خواهیم رسید که چالش های بخش دولتی و خصوصی را کنترل می نماید .


منبع : تحول نظام سلامت چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.