پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
دوشنبه ١٠ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۶۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۷۰۷۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۲۵۸۱۶ مورد

یكشنبه ١٢ آبان ١٣٩٨ ساعت ١٤:٢٧ ب.ظ   ( بازدید : 307 نفر )

همزمان با گرامیداشت هفته بیمه سلامت سرپرست بیمارستان امام علی(ع) بجنورد با مدیر کل بیمه سلامت استان خراسان شمالی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وبدا، در این دیدار دکتر علی اسماعیلی سرپرست مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امام علی (ع) با تأکید بر اهمیت بیمه ها گفت : یکی از اهداف مهم در این بیمارستان برای خدمت رسانی بهتر به مردم تعامل با همه دستگاه های اجرایی است، که تعامل با بیمه ها از اولویت های ماست.
مدیرکل بیمه سلامت استان خراسان شمالی نیز در این دیدار، برای کنترل هزینه‌های درمانی بر هم‌اندیشی و تعامل مدیران بیمارستان ها تاکید و آن راضروری دانست.
دکتر محسن رعنایی اذعان داشت: این نوید را را به مردم می دهیم برای تسریع در روند ارائه خدمات به بیمه شدگان، اجرای برنامه نسخه نویسی الکترونیکی در آینده نزدیک در تمامی بیمارستان های استان اجرایی خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد : از دیگر مزایای طرح نسخه نویسی الکترونیکی حذف دفترچه کاغذی، استقرار پرونده سلامت، عدالت در سلامت و مدیریت بهینه منابع می باشد که می تواند از هدر رفت بسیاری از هزینه های درمانی جلوگیری کند.
لازم به ذکر است درپایان این دیدار به پاس قدردانی از تعاملات و تلاش های بی وقفه مدیران بیمه سلامت استان، رییس بیمارستان با اهدای لوح سپاس ازتلاش های دکتر محسن رعنایی ودکتر مهرداد سفیدگران و سرکارخانم سارا یزدانی تقدیر به عمل آورد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.