پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٢٠ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۷۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۵۵۲۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۹۰۴۱۵ مورد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی:

تکمیل پروژه های روستایی و مناطق محروم، نیازمند یاری خیرین است
پنج شنبه ١٦ آبان ١٣٩٨ ساعت ١٢:١٦ ب.ظ   ( بازدید : 641 نفر )

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خواستار سوق دادن کمک خیرین سایر نقاط کشور، برای تکمیل پروژه های روستایی و مناطق محروم این استان شد.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، دکتر سید احمد هاشمی در دیدار اعضای مجمع خیرین سلامت کشور با استاندار خراسان شمالی، اظهار کرد: زیرساخت های بهداشت و درمان در خراسان شمالی نسبت به سایر استان های کشور ضعیف تر است.
وی ادامه داد: انتظار می رود با همت مجمع، منابع خیرین سایر نقاط کشور به این استان سوق داده شود تا زودتر شاهد تکمیل و بهره برداری از پروژه های بهداشتی و درمانی در روستاها و مناطق محروم باشیم.
این مسئول با اشاره به اینکه حضور مسئولین خیرین سلامت کشور برکاتی برای استان به همراه دارد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه ارتباط تنگاتنگی میان مجمع و دانشگاه وجود دارد.
دکتر هاشمی در ادامه سخنان خود، با اشاره به اینکه برای تامین زمین ۴ مرکز جامع سلامت در شهرستان بجنورد با مشکل مواجه هستیم، از استاندار خراسان شمالی خواست تا برای حل این مشکل دانشگاه علوم پزشکی را یاری رساند.
رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت خراسان شمالی نیز در این دیدار گفت: حمایت استاندار عامل انسجام فعالیت های جامعه پزشکی است.
دکتر محمد حسین انصاری مود با اشاره به اینکه نقاط ضعف استان در حوزه بهداشت و درمان شناسایی و پایگاه های سلامت به درستی در حواشی شهر جانمایی شده است، افزود: احداث مرکز جامع سلامت در مرکز شهر بجنور یک ضرورت است که امیدواریم با مداخله استانداری مشکل تامین زمین حل شود.
وی با بیان اینکه با نگاه یکسان باید همه از عدالت در دریافت خدمات بهره مند شوند، اظهار کرد: با همین نگاه هفت پروژه سلامت در راز و جرگلان به عنوان محروم ترین نقطه استان اجرایی شد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.