پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
دوشنبه ١٠ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۱۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۰۷۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۱۹۸۱۱ مورد

سه شنبه ٢١ آبان ١٣٩٨ ساعت ١٠:٦ ق.ظ   ( بازدید : 625 نفر )

معاون آموزشی دانشگاه از فعال شدن سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه ‏های علوم پزشکی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ از بیستم آبان ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، دکتر محمدرضا صفدری گفت: ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضاهای انتقال و میهمانی دانشجویان براساس بازه های زمانی اعلام شده، خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه نقل و انتقال دانشجویان فقط از طریق سامانه های انتقال و میهمانی صورت می گیرد، افزود: فرآیند ثبت نام دانشجویان در سامانه نقل و انتقالات به شرح ذیل است:

1-ثبت نام دانشجویان متقاضی در دانشگاه های مبداء و بارگذاری مدارک لازم از بیستم آبان ماه آغاز و تا دهم آذر ماه سال جاری صورت می گیرد.

2- از یازدهم تا بیست و پنجم آذرماه بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبداء و ویرایش توسط دانشجو انجام می شود.

3- با اتمام فرصت ویرایش دانشجویان، رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مبداء در روزهای بیست و ششم آذرماه تا دهم دی ماه سال جاری انجام خواهد شد.

4- در روزهای یازدهم تا بیست و سوم دی ماه سال جاری بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و ویرایش توسط دانشجو صورت می گیرد.

5- بیست و چهارم دی ماه تا هشتم بهمن فرصت ویرایش دانشجویان به اتمام می رسد و رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مقصد انجام می شود


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.