پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۱۱۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۰۰۶۲ مورد

شنبه ٢٥ آبان ١٣٩٨ ساعت ١٢:٣٨ ب.ظ   ( بازدید : 675 نفر )

مدیر روابط عمومی و امور بین املل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از انتشار فراخوان همکاری با شرکت‌های تسهیل گر ارائه خدمات تشخیصی درمانی و دفاتر گردشگری در زمینه جذب بیمار بین الملل در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، مهندس پیمان فیضی اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته از سوی مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه از آغاز تابستان 97، دانشگاه موفق به کسب مجوز پذیرش بیماران بین الملل ((IPD برای بیمارستان بنت الهدی و بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان) در آبان ماه سال 98 شد.

وی ضمن تاکید بر اهمیت جذب گردشگر در حوزه سلامت، افزود: دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از شرکت ها و دفاتر گردشگری سراسر استان برای همکاری در زمینه جذب بیمار بین الملل، دعوت به عمل می آورد.

فیضی خاطرنشان کرد: برای استفاده از این ظرفیت ایجاد شده، معرفی بیمارستان ها و مراکز درمانی استان به بیمارانی که از کشورهای دیگر به ایران سفر می کنند و هم چنین تسهیل امور مربوط به ارائه خدمات در قالب پکیج های درمانی به آن ها (شامل دریافت ویزا، بلیط، هتل، تور و ...)، دانشگاه علوم پزشکی آماده همکاری با شرکت های تسهیلگر ارائه خدمات تشخیصی درمانی به بیماران بین الملل، و آژانس ها و دفاتر گردشگری استان است.

مدیر روابط عمومی و امور بین املل دانشگاه علوم پزشکی، اضافه کرد: شرکت ها و دفاتر متقاضی می توانند با مطالعه دقیق متن آیین نامه صدور مجوز شرکت های تسهیلگر و ارائه درخواست کتبی به دانشگاه، ثبت نام کنند.

فیضی افزود: متقاضیان برای دریافت راهنمائی بیشتر و مشاوره، پس از مطالعه دقیق آئین نامه با کارشناسان گردشگری سلامت دانشگاه،05831511175  خانم محمدیان و 05832210940 داخلی 136 خانم شمشیری تماس حاصل کنند.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.