پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ٥ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۳۱۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۸۳۸۱ مورد

شنبه ٩ آذر ١٣٩٨ ساعت ٢:١١ ق.ظ   ( بازدید : 300 نفر )

رییس بیمارستان امام رضا(ع) بجنورد از بازدید مدیران عامل بنیاد خیریه نیکوکاران مفید و خیرین سلامت استان از این بیمارستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، علی نعمتی ، جذب کمک های خیرین سلامت برای بهسازی، نوسازی و تجهیز بخش های اعصاب و روان مردان و نوجوانان ، داروخانه و همچنین آشنایی با خدمات ارايه شده در بیمارستان امام رضا (ع) را از اهداف این بازدید برشمرد.

وی گفت: بسیاری از بیماران بستری در بخش اعصاب و روان توانایی پرداخت هزینه های درمانی را ندارند و در مدت بستری بیشتر بیماران توسط خانواده حمایت نمی شوند و نیازمند  کمک هستند.
نعمتی افزود: ۶۰ درصد هزینه های تعمیر و تجهیز بخش اعصاب و روان را بنیاد خیریه نیکوکاران مفید و ۴۰ درصد آن را مجمع خیرین سلامت استان متقبل شدند.
وی ضمن تقدیر از فعالیت های مجمع خیرین سلامت و بنیاد خیریه مفید، اظهار داشت: قول های مساعد این دو نهاد در خصوص هزینه های بیماران تالاسمی و پرداخت هزینه های وسایل مورد نیاز کودکان و ... کمک بزرگی به مردم محروم خراسان شمالی می کند.
وی از قول مساعد کمک هزینه ها در خصوص تعمیر و تجهیز داروخانه بیمارستان امام رضا(ع) خبر داد و خاطرنشان کرد: مقرر شد با ارسال فاکتورهای موارد ذکر شده نسبت به کمک هزینه های درمانی و تعمیر و تجهیز بخش های مورد نیاز اقدام شود.


منبع : 1444ن چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.