پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۹۹۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۴۷۸۵ مورد

سرپرست دانشگاه در دیدار با اعضای هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی:

نظرات اساتید در پیشبرد نظامت سلامت بسیار موثر است
شنبه ٩ آذر ١٣٩٨ ساعت ٣:١٧ ق.ظ   ( بازدید : 668 نفر )

نشست هم اندیشی دکتر سید احمد هاشمی سرپرست و دکتر محمدرضا صفدری معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اعضای هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی بجنورد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، دکتر هاشمی در این نشست خواستار همفکری و استفاده از نقطه نظرات اعضای هیئت علمی دانشکده های مختلف در راستای رفع دغدغه و نیازهای دانشگاه شد.

وی با اشاره به اینکه به همین منظور طرح سنجش میزان رضایتمندی کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان در سایت دانشگاه به آدرس http://nkums.ac.ir راه اندازی شده است، خاطرنشان کرد: نظرات اعضای هیئت علمی به عنوان قشر فرهیخته دانشگاه در پیشبرد و اجرای سیاست های نظام بهداشت و سلامت بسیار موثر است.

دکتر هاشمی با بیان اینکه دانشکده جوان دندانپزشکی بجنورد افق روشنی را در پیش دارد، از اعضای هیئت علمی خواست تا با تربیت دانشجویان کارآمد، متخصص و متعهد رشته دندانپزشکی منشاء اثر باشند.

و در بخشی از سخنان خود بر آموزش و فرهنگ سازی به منظور تکامل در نوع برخورد، رفتار و تعامل اعضای جامعه با قشر فرهیخته پزشک و دندانپزشک تاکید کرد.

در این نشست صمیمی ضمن ارائه گزارش عملکردی از سوی دکتر احسان جعفری سرپرست دانشکده دندانپزشکی، هریک از اعضای هیئت علمی به بیان نقطه نظرات، پیشنهاد و نیازمندی های خود پرداختند.

بر پایه این گزارش، ضمن بررسی موارد مطروحه مقرر شد بر اساس اولویت بندی در خصوص رفع مشکلات و دغدغه های اعضای هیئت علمی تصمیماتی اتخاذ و اقدامات اصلاحی صورت پذیرد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.