پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۱۲۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۲۳۵۶ مورد

یكشنبه ١٠ آذر ١٣٩٨ ساعت ١٤:٢٢ ب.ظ   ( بازدید : 208 نفر )

مسئول بسیج جامعه پزشکی بیمارستان امام علی (ع) بجنورد گفت: تیم‌ تخصصی از اعضای بسیج جامعه پزشکی بیمارستان، همزمان با هفته بسیج در قالب طرح «شهید رهنمون» به مناطق محروم و حاشیه نشین مرکز استان اعزام شد.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، محمود قلیزاده اظهار کرد: به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج که با عنوان «40 سال خدمت، جهاد و شهادت» نامگذاری شده است، تیم‌ تخصصی جهت ویزیت رایگان به محل پایگاه سلامت کوی امام هادی(ع) (خانه سلامت باقرخان) اعزام شد.

وی افزود: این گروه‌ جهادی پزشکی به همت رییس بیمارستان و مدیر بسیج جامعه پزشکی دانشگاه و با همکاری بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت جوادالائمه(ع)، به ویزیت رایگان بیماران نیازمند حاشیه نشینان کوی امام هادی (ع) پرداختند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی بیمارستان امام علی(ع) با بیان اینکه این طرح که شامل تیم تخصصی چشم پزشکی، بینایی سنجی و روانشناسی بالینی بود، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف بسیج، محرومیت‌زدایی و کمک به مناطق محروم است که ویزیت رایگان در درمانگاه‌ها و مراکز بهداشتی- درمانی، اعزام تیم‌های تخصصی در قالب طرح شهید دکتر رهنمون به مناطق محروم روستایی و شهری نیز از برنامه های بسیج جامعه پزشکی است.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.