پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۷۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۹۴۲۸ مورد

دوشنبه ١١ آذر ١٣٩٨ ساعت ١٣:٥٩ ب.ظ   ( بازدید : 465 نفر )

مسئول دهان و دندان شبكه بهداشت و درمان مانه و سملقان از تربیت سفیران سلامت بهداشت دهان و دندان در این شهرستان خبر داد و گفت: به همین منظور تربیت سفیران سلامت بهداشت دهان و دندان در دستور کار این شبکه قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، دکتر مهین یاهوئیان اظهار کرد: طرح تربیت سفیران سلامت بهداشت دهان و دندان در مدارس با مشاركت دانش آموزان مقاطع مختلف اجرا می شود.

وی گفت: از سال ٩٧ تا كنون طي جلسات هماهنگی با اداره آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان، زمينه براي تربيت سفيران سلامت در شهر و روستا فراهم شده است. 

وی خاطرنشان کرد: این طرح هم اکنون به‌صورت آزمایشی در مدارس شهرستان در حال انجام بوده و آموزش‌هاي فراگير بهداشت دهان و دندان در قالب برگزاري مسابقات موضوعي، جشنواره ها و بازارچه، اهداي مسواك و خميردندان و جوايز متعدد، جهت ايجاد انگيزه بيشتر در میان دانش آموزان ارائه شده است. 

دکتر یاهوئیان با بیان اینکه با حضور پيگير و موثر در كميته بانوان فرمانداري و طي جلسات متعدد زمينه اجراي برنامه هاي موثری جهت ارتقاي سطح بهداشت دهان و دندان فراهم شده است، خاطرنشان کرد: به یقیین تداوم چنين طرح هايي علاوه بر مشاركت افراد در حوزه سلامت ، همكاري هاي بين سازماني را نیز مي‌طلبد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.