پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۷۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۲۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۲۰۱۴ مورد

سه شنبه ١٢ آذر ١٣٩٨ ساعت ٣:٩ ق.ظ   ( بازدید : 919 نفر )

دکتر سید احمد هاشمی ظهر امروز به صورت سر زده، از سلف سرویس مرکزی دانشگاه بازدید و ضمن گفت و گو با دانشجویان در جریان کمیت و کیفیت غذاهای دانشجویی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، در این بازدید که دکتر امیر امانی معاون فرهنگی و دانشجویی و مهندس پیمان فیضی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه نیز حضور داشتند، کیفیت غذای سلف سرویس مرکزی مستقر در دانشکده پرستاری و مامایی بررسی شد.

 دکتر سید احمد هاشمی در بازدید از سلف سرویس مرکزی، ضمن دیدار چهره به چهره با دانشجویان، و گفت و گو با آن ها در جریان مطالبات دانشجویان در مورد کیفیت و کمیت غذاهای سلف قرار گرفت.

برپایه این گزارش، دکتر هاشمی با حضور در صف همراه با دانشجویان پس از دریافت غذا، نهار خود را با دانشجویان دانشگاه صرف کرد.

پیش از این دکتر هاشمی در دیدار با نمایندگان انجمن های صنفی دانشگاه، ضمن قول بازدید از سلف سرویس مرکزی به صورت سر زده، بر حفظ کیفیت غذای دانشجویی تاکید و گفته بود: دانشگاه با توجه به اینکه خود متولی بهداشت در سطح جامعه است، حساسیت ویژه‌ای نسبت به پخت و کیفیت مواد غذایی دارد و در این زمینه هیچ کوتاهی قابل پذیرش نیست.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.