پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ١٩ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۷۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۱۶۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۷۸۹۰۵ مورد

شنبه ١٦ آذر ١٣٩٨ ساعت ٧:٤٠ ق.ظ   ( بازدید : 617 نفر )

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در پیامی سالگرد حماسه 16 آذر را به جامعه علمی و دانشگاهی به خصوص دانشجویان حوزه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وبدا، متن پیام دکتر سید احمد هاشمی بدین شرح است:

تبلور جنبش دانشجویی و مبارزه با استبداد و ظلم را می توان در حرکت انقلابی دانشجویان دانشگاه تهران در 16 آذر 1332 مشاهده کرد. دانشجویانی که در برابر زیاده خواهی نظام دست نشانده پهلوی سرخم ننموده و آزادی و آزاده گی را مشق نمودند تا برای تمامی سربازان عرصه علم و معرفت الگویی به یادگار بگذارند.

این روز فرصت و بهانه ای است برای تکریم و تقدیر از منزلت و جایگاه دانشجویانی که همواره با تاسی بر راه امام راحل عظیم الشان انقلاب که دانشگاه را مبدا تحولات می دانستند و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب که مکررا بر لزوم مشارکت و بکارگیری این قشر فرهیخته در مدیریت جامعه تاکید داشته اند.

اینجانب به عنوان عضوی از جامعه علمی کشور، ضمن گرامیداشت این روز خجسته را به جامعه ارجمند دانشگاهی به ویژه دانشجویان گرانقدر دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم دانشجویان با بهره گیری از استعدادهای ارزنده خویش و حضوری فعالانه در عرصه های مختلف علمی، اجتماعی، سیاسی و... در راه عزت و بالندگی کشور گام بردارند و در سایه همدلی، اتحاد، مجاهدت علمی و فضل الهی بیش از گذشته برای تحقق توسعه همه جانبه و پایداری کشور کوشش نمایند.

دکتر سید احمد هاشمی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.