پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۱۵۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۰۱۰۳ مورد

چهارشنبه ٢٠ آذر ١٣٩٨ ساعت ١٢:٥٣ ب.ظ   ( بازدید : 950 نفر )

صبح امروز دکتر کریم همتی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت به همراه اعضای کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی ، با حضور در بجنورد، از پردیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و بیمارستان امام رضا(ع) بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، در این بازدید که دکتر سید احمد هاشمی سرپرست و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه و سایر مدیران و مسئولان استانی از جمله دکتر علی قربانی و دکتر علی اکبری نمایندگان مردم بجنورد، گرمه و جاجرم، مانه و سملقان و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند، از بخش اورژانس، بستری و آی سی یو بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد بازدید شد.

در ادامه این بازدید دکتر همتی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت و رئیس کمسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی، به همراه دکتر قربانی نائب رئیس، دکتر سروش و دکتر بنیادی و دکتر تاج آبادی دبیر کمسیون بهداشت مجلس به خوابگاه 16 آذر رفتند و ضمن دیدار با دانشجویان در جریان وضعیت خوابگاه و نیازمندی های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفتند.

بر پایه این گزارش حضور در دانشکده بهداشت و بازدید از بخش اعصاب و روان بیمارستان امام رضا(ع) از دیگر برنامه های این سفر بود.

عصر امروز معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت به منظور بررسی وضعیت دانشگاه علوم پزشکی اسفراین، به این شهرستان سفر می کند.


منبع : پ2 چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.