پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٨ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۶۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۹۷۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۵۹۹۶ مورد

دوشنبه ٢٥ آذر ١٣٩٨ ساعت ٢:١ ق.ظ   ( بازدید : 374 نفر )

سرپرست دانشکده بهداشت بجنورد با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه سم شناسی شغلی در دانشکده بهداشت در محل این دانشکده، از علاقمندان جهت بازدید از نمایشگاه دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، دکتر حمید رضا محدث حکاک اظهار کرد: نخستین نمایشگاه سم شناسی شغلی، به مناسبت روز دانشجو و هفته پژوهش به همت اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشکده بهداشت برگزار شده است.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را، ارتقاء دانش علمی دانشجویان رشته‌های مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار، در زمینه آشنایی با انواع سموم شغلی عنوان کرد.

دکتر حکاک ارائه انواع سموم شغلی، کاربردها و عوارض ناشی از آن ها به صورت تقویم های رومیزی و پمفلت، برگزاری مسابقه میان دانشجویان، تصویر انواع بیماری ها به صورت لمینت و معرفی دستگاه های سنجش سموم به صورت شاسی را از بخش های مختلف این نمایشگاه عنوان کرد.

وی استفاده از موش های آزمایشگاهی جهت توضیح مطالعات حیوانی، نمایش سموم (جهت آشنایی دانشجویان با ماهیت فیزیکی ماده سمی)، کلیپ حاوی معرفی رشته با هدف معرفی سم شناسی شغلی در این رشته و انواع وسایل حفاظت فردی را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در نخستین نمایشگاه سم شناسی شغلی دانشکده بهداشت عنوان کرد.

بر اساس این گزارش این نمایشگاه به همت گروه مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار به سرپرستی خانم مهندس رحمان زاده برگزار شده است

 


منبع : ت2 چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.