پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
سه شنبه ٢٨ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶۲۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۸۷۰۱۳ مورد

یكشنبه ١٥ دی ١٣٩٨ ساعت ١:٢١ ق.ظ   ( بازدید : 635 نفر )

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی، گزارش عملکرد 9 ماهه این معاونت در حوزه‌های مختلف مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم (EDC) پزشکی، مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی، مدیریت امور هیات علمی، مدیریت دانشجویان شاهد و ایثارگر، اداره آموزش مداوم و جامعه پزشکی و واحد فناوری اطلاعات را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، دکتر محمد رضا صفدری اظهار کرد: ثبت 95 درصد پرونده های فارغ التحصیلان دانشگاه در سامانه بایگانی الکترونیک، انعقاد قرارداد با اداره پست جهت انجام صدور الکترونیکی مدارک دانش آموختگان و راه اندازی سامانه انصراف دانشجویان، مشترک با وزارت متبوع اجرایی شده است.

 وی برنامه ریزی و ثبت نام حدود 670 نفر از دانشجویان جدید الورود در رشته ها و مقاطع مختلف، صدور 168 تاییدیه تحصیلی، 200 گواهینامه موقت تحصیلی و  20 دانشنامه پایان تحصیلات را از دیگر اقدامات صورت گرفته خواند.

دکتر صفدری گفت: به منظور توانمندسازی اساتید، تدوین برنامه جامع و آیین نامه دانشگاهی توانمندسازی اساتید با مشارکت معاونت تحقیقات و فناوری و دوره‌های آموزشی غیرحضوری ویژه اعضای هیات علمی با همکاری مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی وزارت بهداشت انجام شد.

وی برگزاری دوره‌های آموزشی با موضوعات آموزش علوم پزشکی جهت توانمندسازی اعضای هیات علمی دانشگاه در موضوعات برنامه‌ریزی درسی، دانش پژوهی، آموزش پاسخگو، آموزش الکترونیک، ارزشیابی، روش‌های نوین تدریس و ... را از دیگر اقدامات انجام شده دانست.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، توسعه آموزش مجازی با بسترسازی جهت برگزاری کلاس‌های آموزشی در سامانه نوید و برگزاری آزمون‌های الکترونیک در سطح دانشگاه و راه اندازی مرکز آموزش مجازی با دو استوديوی صدا و تصوير جهت توليد محتواي الكترونيك آموزشي را از اقدامات انجام شده این معاونت عنوان کرد.

دکتر صفدری افزود: در این زمینه مرکز آزمون الكترونيك به مساحت 400 متر مربع جهت برگزاري آزمون‌هاي الكترونيك در سطح دانشگاه، ملی و بين المللي راه اندازی شد.

این مسئول در ادامه سخنان خود، برگزاری همایش تقدیر از دانشجویان استعداد درخشان و المپیادی و توانمندسازی آنان از طریق بازدید و دریافت مشاوره از شرکت‌های دانش بنیان با همکاری بنیاد نخبگان را از خدمات انجام شده برای دانشجویان استعداد درخشان ذکر کرد.

دکتر صفدری با اشاره به اقدامات انجام شده توسط کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی، گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، توانمندسازی دانشجویان با برگزاری کارگاه‌های آموزشی به صورت حضوری و مجازی، برگزاری مسابقه ایده‌های نوآورانه و تقدیر از دو ایده برتر در جشنواره دانشگاهی شهید مطهری و اعزام اعضای کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی به همایش آموزش پزشکی کشور اجرایی شد.

وی بررسی و تکمیل درخواست های 33 نفر از دانشجویان متقاضی انتقال در سامانه نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر (سهمیه 5%) وزارت بهداشت را از بخشی از اقدامات واحد دانشجویان شاهد و ایثارگر معاونت آموزشی دانست.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اضافه کرد: دوره های آموزشی معرفت افزایی، کارگاه تکنولوژی آموزشی، ارزیابی دروس اساتید، آشنایی با آیین نامه ارتقاء و بکارگیری تلفن همراه به عنوان تکنولوژی نوین آموزشی برای اعضای هیات علمی برگزار شده است.


منبع : ت2-1334آ چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.