پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ١٥ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۸۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۲۴۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۵۴۹۳۰ مورد

دوشنبه ١٦ دی ١٣٩٨ ساعت ١٤:٣٩ ب.ظ   ( بازدید : 313 نفر )

سرپرست دانشکده بهداشت بجنورد، گزارش عملکرد واحدهای مختلف این دانشکده از ابتدای سال تا پایان آذرماه سال 98 را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، دکتر حمیدرضا محدث حکاک اظهار کرد: در این مدت از 144 دانشجوی جدید الورود 98  ثبت نام به عمل آمد و پیگیری‌های لازم به منظور پیگیری امور آموزشی دانشجویان (مهمانی، نقل انتقالات، انتخاب واحد و غیره) انجام شد.

وی ادامه داد: انجام ترفیع پایه اساتید و تدوین سند توسعه رشته های «کارآفرینی در نظام سلامت» و «سلامت و ترافیک» از اقدامات صورت گرفته در حوزه معاونت آموزشی بوده است.

دکتر حکاک افزود: در حوزه معاونت پژوهشی دانشکده بهداشت، 15 عنوان مقاله اساتید این دانشکده در مجلات داخلی و خارجی به چاپ رسید.

وی ثبت 7 پروپوزال در سامانه پژوهان، تصویب 4 طرح تحقیقاتی از طرف دانشکده در شورای پژوهشی دانشگاه و تهیه فهرست فعالیت های پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشکده از سال 94 تا 98، را از اقدامات صورت گرفته در حوزه پژوهش این دانشکده دانست.

دکتر حکاک تهیه ليست مجلات معتبر در حوزه بهداشت و علوم پزشكي برای اعضای هیات علمی و جمع‌آوری و نیازسنجی فهرست 62 عنوان کتاب از اعضاء هیات علمی گروه های آموزشی، دانشجویان و همکاران را از دیگر اقدامات مربوط به حوزه پژوهش دانست.

این مسئول خاطرنشان کرد: 17 کارگاه آموزشی ویژه دانشجویان و کارکنان و 18 برنامه مناسبتی-فرهنگی مرتبط با جشن اعیاد در این دانشکده اجرا شده است.

دکتر حکاک برگزاری چهار برنامه مناسبتی در روزهای ملی و جهانی بهداشت، اجرای 11 دوره مسابقات و نمایشگاه، همکاری در برگزاری سه برنامه اردوی جهادی، همکاری با دانشگاه علوم پزشکی در کمپین ملی فشار خون و تولید 9 کلیپ و موشن گرافی را از دیگر برنامه های اجرا شده در حوزه دانشجویی و فرهنگی ذکر کرد.

وی یادآور شد: توسعه فضاي سبز محوطه دانشكده در حدود دو هزار متر مربع، پيگيري و ساخت سازه جهت اتاقك هواساز و عايق كاري كانال ها، تعميرات ساختمان و محوطه، اصلاح و مرمت پياده رو دانشکده در مساحت 150 متر مربع در این مدت اجرا شد.


منبع : د1-1334آ چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.