پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶۶۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۹۶۱۸ مورد

سه شنبه ٢٧ خرداد ١٣٩٣ ساعت ١٠:١١ ق.ظ   ( بازدید : 2271 نفر )

همكار گرامي :

 معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، در راستای اجرای مطلوب تر طرح تحول نظام سلامت  با استفاده از نظرات و پیشنهادات ارزنده شما عزیزان ، به عنوان امكاني براي مشاركت شما در تصميم گيريها و اداره سازمان متبوع در پیشبرد برنامه ها ، فرصتي مغتنم براي ارائه راهكارهاي بهبود فراهم آورده است و مشاركت در آن نشانگر تعهد و توانائي كاركنان محترم بوده و به عنوان يكي از معيارهاي مؤثر در ارزشيابي مورد توجه قرار دارد .

مهمترين ملاك ارزش و امتياز يك پيشنهاد،  قابليت اجرائي آن است . اميد است پيشنهادهاي شما در زمينه هاي ذيل ؛ پويائي ، نشاط و رشد را به ارمغان آورد :

  • راهکارهایی اجرایی در زمینه کاهش میزان پرداختی بیماران بستری در بیمارستان ها
  • راهکارهایی اجرایی در زمینه حمایت از ماندگاری پزشکان در منطق محروم
  • راهکارهایی اجرایی در زمینه حضور پزشکان متخصص مقیم در بیمارستان
  • راهکارهایی اجرایی در زمینهارتقای کیفت خدمات ویزیت
  • راهکارهایی اجرایی در زمینهارتقای کیفیت هتلینگ در بیمارستان ها
  • راهکارهایی اجرایی در زمینه حفاظت مالی از بیماران صعب العلاج ، خاص و نیازمند
  • راهکارهایی اجرایی در زمینه ترویج زایمان طبیعی

براي ارائه پيشنهاد كافي است فرم پيوست را تكميل و آنرا از طريق اداري و يا به صورت دستي به دبيرخانه طرح تحول نظام سلامت واقع در معاونت درمان دانشگاه –طبقه اول تحویل نمایید.  جهت هرگونه اطلاع مي توانيد با شماره 2312643 تماس حاصل فرمائيد .

ضمنا لازم به ذکر است علاوه بر امتیازاتی که در ارزشیابی و درج پرونده پرسنلی و بهره مندی در مسیر ارتقا شغلی  خواهد داشت، از طرح های موفق و پیشنهادات کاربردی در حوزه معاونت درمان  تقدیر و تشویق ویژه به عمل خواهد آمد.

پيشنهاد به فكر يا ايده اي گفته مي شود كه بر اساس استعداد ، دانش ، تجربه و تلاش يك فرد يا افراد شكل گرفته و متضمن ويژگيهاي نو و سودمند باشد . بنابراين مطرح نمودن اعتراض و يا انتقاد در مورد يك موضوع يا وضعيت ، به تنهائي و بدون ارائه راه حل ، پيشنهاد محسوب نمي شود . در تعريف پيشنهاد (نو بودن)،  به اين معناست كه محتواي نهفته در پيشنهاد قبلا نبوده و يا اجرا نمي شده است . سودمند بودن به اين معناست كه فكر و انديشه نهفته در پيشنهاد بايستي مولد ارزش فردي ، سازمان و يا ملي بوده و به واسطه آن ، تغيير مطلوب كوچك و يا بزرگ در سازمان صورت گيرد .

ابعاد ، بزرگي و يا كوچكي مطلب بيان شده ملاك پذيرش پيشنهاد نمي باشد ؛ بلكه نو بودن و تغييري كه به واسطه آن ايجاد مي شود داراي اهميت است .


منبع : تحول نظام سلامت چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.