پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
یكشنبه ١٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۹۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶۰۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۵۹۴۱۵ مورد

چهارشنبه ١٨ دی ١٣٩٨ ساعت ١٤:١٤ ب.ظ   ( بازدید : 273 نفر )

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در نیم سال اول تحصیلی 98-99 به 769 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مبلغ پنج میلیارد و 858 میلیون و 758 هزار ریال وام دانشجویی پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، دکتر مهدی قربانیان اظهار کرد: وام‌های پرداخت شده شامل وام تحصیلی وام مسکن، وام ضروری، وام ودیعه مسکن و وام شهریه بوده است.

وی آسفالت محوطه خوابگاه خواهران و برادران، عقد قرارداد با بخش خصوصی جهت بکارگیری 3 دستگاه مینی بوس و یک دستگاه اتوبوس برای ایاب ذهاب دانشجویان، انجام فعالیت های فرهنگی، هنری، ورزشی در خوابگاه ها به مناسبت هفته خوابگاه ها با مشارکت 800 نفر از دانشجویان، سم پاشی خوابگاه‌ها در ایام تعطیلات عید نوروز 98 و  غیره را از برنامه های اجرا شده سال 98 ذکر کرد.

دکتر قربانیان با اشاره به خدمات ارائه شده به دانشجویان در حوزه اداره مشاوره معاونت فرهنگی و دانشجویی، افزود: خدمات مشاوره حضوری و تلفنی به 120 نفر از مراجعین ارائه شد.

وی به برگزاری 40 کارگاه و نشست آموزشی در حیطه های مهارت های زندگی، ازدواج، پیشگیری از اعتیاد و مطالعه مؤثر برای 857 نفر اشاره کرد و برگزاری 14 کمیته تخصصی پیشگیری از اعتیاد و کمیته روانشناختی و اجرای طرح پایش سلامت روان جهت 430 دانشجوی جدید الورود را از دیگر اقدامات صورت گرفته در مدیریت دانشجویی ذکر کرد.

این مسئول افزود: برگزاری مسابقات خوابگاهی به مناسبت هفته تربیت بدنی با شرکت 335 نفر در تیم‌های مختلف ورزشی و برگزاری 5 برنامه نشاط و سلامت با حضور 270 نفر شرکت کننده به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی در سال جاری اجرا شده است.


منبع : ت2-1334آ چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.