پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۵۹۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۹۵۴۱ مورد

یكشنبه ٢٩ دی ١٣٩٨ ساعت ٨:٣ ق.ظ   ( بازدید : 217 نفر )

مدیر امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در دیدار با دادستان شهرستان های راز و جرگلان، گرمه، جاجرم، شیروان و رئیس دادگستری آشخانه در جلسه ای پیرامون رفع مشکلات بهداشتی و درمانی گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، حجت الاسلام اصغر قدیمی اظهار کرد: در این دیدارها پیرامون رفع مشکلات بهداشتی و درمانی و مشکلات همکاران از بازرسی در بازار و همچنین پرونده‌های تشکیل شده در مراکز قضایی، گفت و گو و تبادل نظر شد.

وی ادامه داد: در این جلسات مقرر شد شعبه قضایی پیرامون بررسی پرونده های حوزه سلامت، به مراکز بهداشت شهرستان ها اعلام شود.

وی اضافه کرد: مقرر شد در جلسات روسای شبکه های بهداشت شهرستان‌ها با مقام حوزه قضایی به ویژه دادستان ها در مراکز بهداشت و درمانی، مدیران ستادی و کارشناسان حوزه بهداشت حضور داشته باشند تا مشکلات در همان جلسه برای قضات معرفی شده و یا دادستان، توضیح داده شود.

حجت الاسلام قدیمی افزود: از دیگر نتایج این جلسات این بود که کارشناسان حوزه بهداشت و درمان در بازدیدها چنانچه به مشکلی برخورد کنند که نیاز به رسیدگی فوری یا پلمپ مراکز دارد، به صورت تماس از طریق رابطین حقوقی فوری انجام شود.


منبع : ت2-1334آ چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.