پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٣١ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۱۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۰۵۳۹ مورد

عضو شورای عالی نظام پرستاری عنوان کرد:

حذف قطعی طرح قاصدک به دستور وزیر بهداشت
چهارشنبه ٢ بهمن ١٣٩٨ ساعت ٩:٢٧ ق.ظ   ( بازدید : 657 نفر )

عضو شورای عالی نظام پرستاری با بیان این که دیدارهای اخیر نظام پرستاری با مسئولین کشوری دستاوردهای مناسبی را در پی داشته است، گفت: حذف قطعی طرح قاصدک یکی از دستاوردهای مهم این دیدارها است.

به گزارش وبدا، رضا فانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری با اشاره به دیدارها و نشست های اخیر مسئولین سازمان نظام پرستاری گفت: طی این دوران کوتاه آغاز پنجمین دوره نظام پرستاری، سطح دیدارهایی که در این مدت کوتاه از آغاز دوره پنجم نظام پرستاری اتفاق افتاده قابل توجه بوده است .

وی خاطر نشان کرد: در دیدارهای اخیر و رایزنی های همراه آن، تبیین و تشریح وظایف و مسئولیت های پرستاران به سمع و نظر مقامات ارشد کشوری رسید و به نقش مهم پرستاران در جامعه پرداخته شد که به تبع آن قانون گذاران می توانند در جهت اعتلا و ارتقا این حرفه نقش مهمی داشته باشند .

عضو شورای عالی نظام پرستاری با اشاره به دستور وزیر بهداشت مبنی بر حذف طرح قاصدک، اظهار داشت: طی جلسه ای که با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی داشتیم از ما خواسته شد که ایرادات طرح قاصدک را عنوان کنیم تا این طرح حذف شود.

وی با بیان این که نهاد های مختلف حاکمیتی میباست از ظرفیت و نقش پرستاران بهره مند شوند، افزود: مجلس و دولت می بایست نشست های خود را با نمایندگان پرستاری افزایش دهند تا جایگاه، هویت مستقل پرستاران و موانع خدمتی پرستاری مطرح شده و راهکار لازم برای حل مشکلات و ارتقا ابعاد و سطوح مختلف پرستاری بررسی شود و از حضور آنان در برنامه ریزی های طولانی مدت نیز بهره مند شوند.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.