پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ٥ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۳۹۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۸۴۶۰ مورد

شنبه ٥ بهمن ١٣٩٨ ساعت ٢:٤١ ق.ظ   ( بازدید : 715 نفر )

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از تخصیص 72 درصد از اعتبارات مصوب هزینه ای سال جاری در 3 معاونت آموزشی، بهداشتی و درمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، دکتر محمود عباسی در ارائه گزارشی، اهم فعالیت 9 ماهه حوزه‌های زیرمجموعه این معاونت که شامل حوزه مالی و بودجه، مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی، مدیریت توسعه سازمان و منابع انسانی و مدیریت فنی دانشگاه می شود را تشریح کرد.

 

 تسویه کامل پاداش و ذخیره مرخصی  بازنشستگان  سال 97

دکتر عباسی با اشاره به اهم اقدامات صورت گرفته در حوزه های مالی و بودجه دانشگاه، از تسویه کارانه عملکردی کارکنان بخش درمان تا پایان شهریور ماه سال 98، تسویه کارانه پزشکان بخش درمان تا پایان اسفند ماه 97، تسویه کامل پاداش و ذخیره مرخصی بازنشستگان سال 97 و پرداخت 50 درصد ذخیره مرخصی بازنشستگان 98 خبر داد.

وی از تسویه حق التدریس اعضای هیات علمی دانشگاه تا پایان ترم اول سال 97-98، تسویه ماموریت پرسنل دانشگاه تا ابتدای سال جاری، تسویه مزایای رفاهی پرسنل دانشگاه اعم از حق مسکن، تسویه کارانه پرسنل بهداشت تا ابتدای سال 98 و پرداخت قطعی پزشک خانواده تا پایان آذرماه 97 خبر داد.

وی جذب بالغ بر 1500 میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی جاری و تملک در سال های 96 ،97 و 98 و ذخیره بالغ بر شش ماه موجودی دارو و لوازم مصرفی پزشکی و آزمایشگاهی در انبار بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت تابعه را از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه مالی و بودجه دانشگاه دانست.

 

تجهیز ساختمان مرکز تخصصی، درمانی قلب پردیس دانشگاه

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی، اظهار کرد: تجهیز ساختمان مرکز تخصصی، درمانی قلب پردیس دانشگاه، مقاوم سازی و تعمیر سالن ورزشی ولایت و انجام اتصال سیستم فاضلاب خوابگاه دانشجویی 16 آذر به سیستم فاضلاب بیمارستان امام حسن(ع) از اهم اقداماتی است که از ابتدای فروردین تا پایان آذرماه امسال انجام شد.

دکتر عباسی به تجهیز دانشکده جدید دندانپزشکی و تعمیر طبقه فوقانی اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) اشاره کرد و افزود: تجهیز بخش NICU بیمارستان بنت الهدی(س)، ارائه خدمات رفاهی شامل معرفی کارکنان جهت دریافت تسهیلات به تعداد 580 نفر، مکانیزه کردن قراردادها از سنتی به الکترونیکی و خرید کالا و خدمات به صورت صد در صد مکانیزه از سامانه الکترونیک (ستاد ایران) انجام شد.

 

تبدیل وضعیت 75 نیرو از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی

این مسئول در تشریح عملکرد مدیریت توسعه سازمان و منابع انسانی، اظهار کرد: امسال 75 نفر از نیروها از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی، 105 نفر از پیمانی به رسمی آزمایشی و 133 نفر از پیمانی به رسمی قطعی بر اساس قانون جامع ایثارگران تبدیل وضعیت شده اند.

دکتر عباسی همچنین به انجام امور اولیه استخدام (آزمایش، سوء پیشینه، پزشکی قانونی، تائیدیه تحصیلی) و ابلاغ تعیین محل خدمت برای 124 نفر از نیروهای قرار دادی و پیمانی دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد.

وی ارزیابی کارمندان در 9 ماهه سال جاری را سه هزار و 213مورد، ارزیابی مدیران میانی را 53، مدیران پایه 63 و ارزیابی کارکنان پشتیبانی را 601 مورد ذکر کرد.

این مسئول در زمینه کلاس های برگزار شده به منظور آموزش کارکنان دانشگاه، توضیح داد: 202 هزار و 364 نفر ساعت کلاس آموزشی در دوره های عمومی، تخصصی، بهبود مدیریت، توجیهی بدو خدمت و غیره در 9 ماهه سال جاری برگزار شده است.

 

بهره‌برداری از دانشکده دندانپزشکی بجنورد به مساحت 3897 متر در سال 98

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی با تشریح اهم فعالیت های انجام شده در حوزه مدیریت فنی، به بهره‌برداری از دانشکده دندانپزشکی بجنورد در مساحت سه هزار و 897 متر، مرکز جامع سلامت روستای شوقان در جاجرم به مساحت 523 متر، گرمه در مساحت 523 متر، روستای اسلام آباد به مساحت 523 متر و مرکز جامع سلامت روستای قاضی به مساحت 490 متر مربع اشاره کرد.

دکتر عباسی محوطه سازی و تاسیسات زیربنایی پردیس در بجنورد به مساحت 140 هزار متر مربع با پیشرفت 37 درصد، کلینیک تخصصی دندانپزشکی بجنورد هزار و 474 متر مربع با پیشرفت 85درصد و مرکز جامع سلامت روستای تیتکانلو 490 متر مربع با پیشرفت 84 درصد را بخشی از پروژه های در دست اجرا ذکر کرد.

 

احداث دانشکده داروسازی و توسعه بیمارستان پورسینا از پروژه های آتی دانشگاه

این مسئول در ادامه سخنان خود به اجرای پروژه‌های در دست مطالعه و اقدام دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی اشاره کرد و یادآور شد: مطالعه احداث دانشکده داروسازی بجنورد در مساحت چهار هزار و 500 متر مربع آغاز شده و توسعه بیمارستان پورسینا مانه و سملقان از 32 به 64 تخت به مساحت سه هزار و 500 متر در دست مطالعه و اقدام است.

دکتر عباسی احداث مرکز جامع سلامت شهری بوعلی، مرکز جامع سلامت روستایی بدرانلو، محمدعلی پهلوان، راستقان و مرکز جامع سلامت روستایی الله وردی خان را از دیگر پروژه‌های در دست اقدام دانشگاه در مرکز خراسان شمالی عنوان کرد.

وی به دیگر پروژه های در دست اقدام دیگر شهرستان های استان اشاره کرد و یادآور شد: مرکز جامع سلامت شهری شماره 1 و 2 شیروان و مرکز جامع سلامت روستایی گلیان این شهرستان، مرکز جامع سلامت روستایی خرتوت و مرکز جامع سلامت روستایی اینچه از دیگر پروژه های در دست مطالعه و اقدام سال 98 است.


منبع : ت1-1334آ چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.