پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۱۵۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۲۹۴۶ مورد

جمعه ١٨ بهمن ١٣٩٨ ساعت ٨:٢٧ ق.ظ   ( بازدید : 1442 نفر )

محمدرضا شمعی مدیر پیگیری طرح‌های سفر مقام معظم رهبری با حضور در بجنورد، از پروژه‌های مرکز تشخیص درمان قلب، دانشکده دندانپزشکی و ستاد هدایت بجنورد بازدید و در جریان اجرای این سه طرح دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، مدیر برنامه ریزی، بودجه و پایش عملکرد دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در این بازدید، ضمن تقدیر از اعتبارات تخصیص یافته و ارائه گزارش عملکردی از اقدامات اجرایی، خواستار ادامه حمایت های مالی دفتر مقام معظم رهبری از پروژه های حوزه بهداشت و درمان خراسان شمالي شد.
نادر محمدی افزود: در این بازدید که دکتر حسن پارسی پور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز حضور داشت، ضمن قول پیگیری تامین برخی از کمبود تجهیزات مرکز قلب، به منظور محوطه سازی قول تخصیص 5 میلیارد ریال از محل سفر رهبری داده شد.

وی ادامه داد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان 5 میلیارد ریال و دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز 10 میلیارد ریال اعتبار به همین منظور اختصاص خواهند داد.

نادر محمدی اضافه کرد: یکی از تاکیدات شمعی مدیر پیگیری طرح های سفر مقام معظم رهبری، برگزاری جلسه سازمان مدیریت و برنامه ریزی با شهرداری بجنورد به منظور افزایش تاکسی و اتوبوس و پیش‌بینی تمهیدات لازم برای سهولت راه دسترسی مردم به پردیس دانشگاه علوم پزشکی بود.
وی در توضیح بازدید انجام شده از دانشکده دندانپزشکی، خاطرنشان کرد: در بازدید از بخش های مختلف اين دانشکده، مشکلاتی از جمله مطالبات باقی مانده پیمانکاران مطرح شد که به زودی با تامین اعتبار از محل سفرهای رهبری، به صورت صد در صدی مطالبات پیمانکار پرداخت می شود.
مدیر برنامه ریزی، بودجه  پایش عملکرد دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه پس از بازدید از ستاد هدایت بجنورد، رضاعلی کارشناس و شمعی مدیر پیگیری طرح های سفر مقام معظم رهبری ابراز رضایت کامل خود از طرح های دانشگاه علوم پزشکی را ابراز داشتند، تصریح کرد: به زودی دانشگاه علوم پزشکی با تهیه گزارشی تصویری از سه طرح فوق، روند اجرای پروژه ها را به دفتر مقام معظم رهبری گزارش می دهد.
گفتنی است در این بازدید دکتر قاسم بیانی معاون درمان، دکتر محمدرضا صفدری معاون آموزشی و جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی نیز حضور داشتند.

 

 

 

 


منبع : ت1-1334آ چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.