پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۹۲۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۴۷۱۸ مورد

یكشنبه ٢٠ بهمن ١٣٩٨ ساعت ١:٥ ق.ظ   ( بازدید : 550 نفر )

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت یوم الله 22 بهمن از مردم این استان بخصوص اساتید، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه خواست تا با حضور پرشور خود در آیین راهپیمایی این روز، حماسه ای دیگر بیافرینند.

به گزارش وبدا در بیانیه دکتر سید احمد هاشمی آمده است:

بسمه تعالی

يوم الله 22 بهمن 57، میراث گرانبهای سالها ایستادگی و مبارزه ملتی بزرگ و سرآغاز پیروزی بر مستکبران و سلطه گران عالم و روز بیداری مستضعفان و روز تحقق وعده حق تعالي است. ۲۲ بهمن تبلور شكوه، عظمت و خروش امتي آگاه و شجاع به رهبري پیامبرگونه رساترين فرياد علیه ظلم و سیاهی و تباهی در عصر حاضر است.

امروز پس از گذشت 41 سال از خيزش عظيم ملت ايران در مقابله با استكبار و احياي اصول و ارزش هاي اسلامي، نظام مقدس جمهوري اسلامي در سايه عنايات پروردگار،‌ رهبري خردمندانه رهبر معظم انقلاب و وحدت و يكپارچگي و حضور مردم در صحنه‌هاي گوناگون، همچنان زنده و پويا و با صلابت در خط روشن و مستقیم ترسیم شده از سوي معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) به حركت خود ادامه داده و در کنار استقلال سیاسی،به همت دانشمندان جوان کشورمان در حوزه های مختلف از قبیل نانو، هوا فضا، انرژی صلح آمیز هسته ای، سلول های بنیادی، پزشکی،درمانی و … مرزهای دانش را درنوردیده است.

در آستانه سالروز پيروزی انقلاب اسلامی ايران، اینجانب از مردم شریف و ولایتمدار استان خراسان شمالی بخصوص اساتید، دانشجویان و دانشگاهیان دعوت می کنم تا با حضور با شکوه خود در راه پیمایی یوم الله 22 بهمن، بار ديگر بر حفظ و حراست از مبانی، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تأكيد ورزيده و اميدواريم بتوانيم در سايه الطاف الهي و توجهات حضرت ولي عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب، ادامه دهنده راه امام (ره) و شهداي انقلاب اسلامي باشيم.

سید احمد هاشمی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.