پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ٥ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۲۳۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۸۳۰۶ مورد


پنجاه و هشتمین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی با حضور دکتر هاشمی سرپرست این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در این شورا، ضمن ارائه گزارش عملکردی از فعالیت اردوهای جهادی به مناسبت ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: 270 بیمار به منظور دریافت خدمات دندانپزشکی در طول سه روز گذشته معاینه شده و 10 نفر از آن ها برای دریافت خدمات بیشتر به بجنورد اعزام می شوند.

دکتر امیر امانی گفت: 3 اردوی جهادی به همت کانون شهید احدی دانشکده پرستاری و  کانون جهادی دندانپزشکی و انجمن های علمی دانشکده بهداشت به منظور ارائه خدمات دندانپزشکی و بهداشتی به روستاهای دهگاه، باقرخان و شهر سنخواست اعزام شدند.

دکتر سید احمد هاشمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این شورا بر فرهنگسازی و ارائه آموزش‌های بهداشتی به ویژه در زمینه رعایت بهداشت دهان و دندان، در کنار خدمات بهداشتی و درمانی و همچنین ارتقای کیفیت خدمات به مردم در اردوهای جهادی تاکید کرد.

برپایه این گزارش در پنجاه و هشتمین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه، با اجرای مصوباتی از جمله تاسیس کانون هلال احمر مرکز آموزشی فوریت های پزشکی مانه و سملقان، بزرگداشت مراسم چهلم سردار شهید سلیمانی، بزرگداشت مراسم روز شهید موافقت و دیگر مصوبات جهت بررسی بیشتر به شورای بعدی موکول شد.

این شورا با حضور حجت الاسلام دکتر مرتضی رستگار مسئول دفتر نهاد رهبری، دکتر محمدرضا صفدری معاون آموزشی، دکتر پیمان فیضی مدیر روابط عمومی، نمایندگان شورای صنفی دانشجویان، رئیس بسیج دانشجویی و دیگر مسئولان دانشگاه برگزار شد.


منبع : ت2-1334آ چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.